توضیح مسعود ده نمکی در باره جنجال بر سر اظهارات اخیرش

24آنلاین نوشت:مسعود ده نمکی با انتشار مطلبی به جنجال اخیر مطرح شده در باره اظهاراتش واکنش نشان داد.

وی نوشت:

وقتی بی بی سی و شبکه متعلق به سعودی ها و دنباله های داخلیشان مدافع شهدا می شوند و با تقطیع سخنان من هیاهو به راه می اندازند باید دید از کجا دردشان آمده و در بین سخنان دو ساعته من چه نکته ای اینقدر آتششان زده که دست به این جنحال زده اند ؟

از خودم بپرسید نکته در همان جمله هجو پولبرها و توله های داخلی لیبرالها و اقازاده هاست که خود را عدالتخواه و مدافع کولبر ها جا می زنند.وگرنه استفاده از اسم مستعار در نگارش مطلب عرف بوده و کسی مطلبی را به هیچ شهیدی نسبت نداده و صرفا موضوع استفاده از نام های مشابه نام دو سه دوست صمیمی ام بوده که با اطلاع خانواده آنها صورت می پذیرفت و با آن کار افتخار هم می کردند . برخی از آنها حتی در دادگاه نشریه هم شرکت کردند تا از من حمایت کنند . و تا آن شب برنامه تلویزیونی کسی نمی دانست این نام های مستعار متعلق به کیست.

خدا را شکر که دشمنان ما را از احمق ها آفریده است.

گفتنی است ویدیویی از مسعودده نمکی منتشر شده که وی در ان می گوید برخی مطالب مندرج در نشریه اش را با امضای شهدا منتشر می کرده است.

1717

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 1337059

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
7 + 7 =

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 12
  • نظرات در صف انتشار: 0
  • نظرات غیرقابل انتشار: 0
  • م ر IR ۱۰:۵۱ - ۱۳۹۸/۱۰/۱۱
    34 0
    بالاخره این حرف ها رو که گفته بودی
    • IR ۱۱:۳۱ - ۱۳۹۸/۱۰/۱۱
      10 20
      خوب دارد می گوید که گفته بودم و صراحت داردنه مثل برخی دوستان آشنا که متن می دهند برخی قلم به مزدان به اسم دیگران منتشر نمایند ولی نه مسئولیت به عهده می گیرند و نه حرفی میزنند حالا مثلا شما تا حالا در هیچ رسانه ای ندیده ای از اسم مستعار برای برخی مقالات استفاده شود؟؟؟آن هم رسانه های مکتوب
    • حسینی دولت آبادی از قزوین IR ۱۶:۵۵ - ۱۳۹۸/۱۰/۱۱
      0 2
      پاسخ به کامنت دوم: نفس اینکار مشکل دارد. نه اخلاقیست و نه حرفه ای. ایشون که خودش را حرفه ای میداند نباید از اسمهای جعلی برای مقاله های آنچنانی خودش استفاده میکرد. ایشون عبارات و کارهایی را در نشریه به اشخاصی نسبت میداد و وقتی آنها شکایت میکردند دستشان به جایی بند نبود. سوال این است که اگر ایشون همان زمان به عمل غیر حرفه ای خودش اعتراف میکرد آیا اجازه فعالیت می یافت؟ یا اعتماد مخاطبینش را از دست نمیداد؟ مثل اینکه یه سیاستمدار سالها مردم را فریب دهد و بعد که خرش از پل گذشت و حقهای بسیاری ناحق و ناحقهای بسیاری حق شد شد بیاد اعتراف کنه و شما هم بگین چه آدم خوبیه که داره راست میگه!!!
  • IR ۱۰:۵۳ - ۱۳۹۸/۱۰/۱۱
    69 5
    دیگه ماله نکش جناب ده نمکی. یه چیزی هم جدیداً یاد گرفتین هی میگین حرفهای ما تقطیع شده. بسه دیگه
    • PL ۱۹:۰۱ - ۱۳۹۸/۱۰/۱۱
      0 0
      ایول به پاسخ
  • IR ۱۱:۳۲ - ۱۳۹۸/۱۰/۱۱
    36 3
    کار پسندیده و درستی نبوده دیگه جناب ده نمکی! توضیحات بیشترتون هم کمکی به اصل ماجرا نکرده!
  • علی FR ۱۴:۰۳ - ۱۳۹۸/۱۰/۱۱
    0 1
    چقدر پر رو تشریف دارین با وجود گندی که زدی ازش دفاعم میکنی سعی هم میکنی افکارو منحرف کنی
  • علیرضا IR ۱۵:۴۳ - ۱۳۹۸/۱۰/۱۱
    40 2
    و بدین ترتیب کاربرد جدید کلمه ی دشمن هم پیدا شد. با توهم اینکه دشمن دارند میخواهند خودشان را آدم مهمی فرض کنند؟ اگر حرف شان حرفی درست و کابردی بود به هر نامی نوشته می شد، استقبال م یشد. مگر اینکه خواسته باشند چرت و پرت ببافند و از اسم شهدا برایش اعتبار بتراشند.
  • احمد IR ۱۷:۵۰ - ۱۳۹۸/۱۰/۱۱
    0 1
    اولا جناب نویسنده درپاسخ که چرا از نام شهدا استفاده کرده اید خیلی منطقی !!!از برچسب وابستگی به بی بی سی . سعودی و وازه توله های لیبرال استفاده کرده اند . اما در پاسخ دچار تناقض شده اند. اولا گفته اند هیچ مطلبی زا به هیچ شهیدی نسبت نداده اند . بلافاصله گفته اند که از خانواده شهدا اجازه گرفته اند و در نهایت خانواده شهدا در ادامه نوشته های ایشان ( که کار را به شکایت می کشاند ) به دادگاه می امدند . !!!جناب ده نمکی هنوز در همان احوالات سابق هستند . کاش فقط سکوت می کردند !!
  • سحر KR ۰۰:۱۰ - ۱۳۹۸/۱۰/۱۲
    0 1
    هروقت دشمن ازت بد گفت بدون کارت درسته آقای ده نمکیه عزیز
  • IR ۰۰:۳۳ - ۱۳۹۸/۱۰/۱۲
    1 0
    آقای دکتر ده نمکی دلسوخته راه شهداست و اگر حرفی را بنام شهدا بیان کرده خود به عنوان یک شهید زنده چنین حقی دارد.
  • IR ۰۹:۴۵ - ۱۳۹۸/۱۰/۱۲
    2 1
    مهم نیست با اجازه خانواده شهدا بوده،مهم این است که مردم فکر میکنند جنس تقلبی به آنها فروخته شده.همه ما در زندگی اشتباه میکنیم ولی یاد نگرفتیم بابت ٱنها عذرخواهی کنیم.