عضویت ۱۸۰۰ پرستار در سازمان نظام پرستاری استان چهارمحال و بختیاری

رئیس سازمان نظام پرستاری استان چهارمحال و بختیاری، ضمن تبریک فرار رسیدن میلاد حضرت زینب کبری (س) و روز پرستار خدمت تمامی فعالین و زحمتکشان این حرفه افزود: هم اکنون ۱۸۰۰ نفر از پرستاران استان عضو سازمان هستند و بیش از نیمی از اعضاء فعال هستند.

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین استان چهارمحال وبختیاری به نقل از وب دا، بهرام مرادی، به پیگیری های این سازمان برای احقاق حقوق پرستاران اشاره داشت و افزود: تا کنون چندین جلسه با حضور اعضای شورای اداری استانداری، نمایندگان مجلس شورای اسلامی، ریاست دانشگاه علوم پزشکی، روسا و مدیران بیمارستان ها تشکیل و مطالبات پرستاران بطور جد در حال پیگیری است.
وی تصریح کرد: از دیگر اقدامات صورت گرفته در شش ماهه اول سال در نظام پرستاری شهرکرد می توان به دیدار هیئت مدیره نظام پرستاری با ریاست و معاونت توسعه دانشگاه علوم پزشکی و بحث و تبادل نظر در خصوص تخصیص کمک هزینه مالی برای احداث ساختمان نظام پرستاری،‌ پرداخت اضافه کار پرستاران و طرح های پرستاری اشاره کرد.
وی در ادامه به تجلیل از ۱۹ کارشناس پرستاری، فوریت های پزشکی و بهیار در مراسم روز جشن پرستار در یازدهمین روز از دیماه ماه ۹۸ اشاره کرد و افزود: برگزاری مراسم تجلیل از پرستاران کوچکترین کاری است که می توان برای یادآوری تلاش های شبانه روزی این عزیزان انجام داد.
مرادی، در ادامه به تدوین برنامه های متنوع برای پرستاران و فرزندان این عزیزان به مناسبت هفته پرستار(یازده لغایت ۱۷ دیماه) اشاره داشت و افزود: برگزاری مسابقه نقاشی ویژه فرزندان پرستاران، برگزاری مسابقه خاطره نویسی، فراهم شدن فرصت دریافت تسهیلات بانکی برای خرید لوازم خانگی برای پرستاران و اطلاع رسانی برگزاری جنگ شادی در یازدهمین روز از دیماه ۹۸ را از برنامه های تدارک دیده شده برای پرستاران برشمرد.
به گفته وی، یکی از پرستاران شاغل در مراکز درمانی نیز پیش از خطبه های نماز جمعه روز سیزده دیماه در جمع نمازگزاران مصلی بزرگ امام خمینی (ره) سخنرانی خواهد داشت و با هماهنگی های انجام شده طی هفته پرستار زوج پرستار در برنامه تلویزیونی "زیر یک سقف" حضور پیدا خواهند کرد.
رئیس سازمان نظام پرستاری استان چهارمحال و بختیاری ، در پایان برای تمامی پرستاران و فعالین عرصه بهداشت و درمان آرزوی سلامتی کرد.

46

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 1337070

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
1 + 7 =