واحدهای صنعتی ساوجبلاغ نیازمند توجه دستگاه قضا هستند

مهرنوشت: فرماندار ساوجبلاغ با اشاره به وجود واحدهای صنعتی در این شهرستان که توسعه را به همراه دارند، گفت: این واحدها نیازمند توجه دستگاه قضا هستند.

 ابوالقاسم پالیزگیر صبح پنجشنبه در شورای اداری شهرستان ساوجبلاغ که با حضور حجت الاسلام علی عبداللهی رئیس مرکز حفاظت و اطلاعات قوه قضائیه همراه است، اظهار کرد: از قوه قضائیه انتظار داریم نسبت به جمعیت شهرستان ساوجبلاغ امکانات لازم را در اختیار داشته باشد تا به راحتی مطالبات مردم پاسخ داده شود.

وی ضمن تقدیر از دستگاه قضا در این شهرستان، گفت: برای توسعه شهرستان ساوجبلاغ از هیچ تلاشی فروگذار نیستیم و در تحقق این مهم به کمک و یاری دستگاه قضا امیدواریم.

فرماندار ساوجبلاغ در بخش دیگری به حل مشکلات اراضی کوثر در شهر هشتگرد اشاره کرد و این امر را یکی از دستاوردهای مهم در سال اخیر دانست و گفت: دستگاه قضا در این خصوص با رأی دُرست گره‌ای از مشکلات مردم باز کرده است.

پالیزگیر در ادامه به ظرفیت‌های صنعتی شهرستان اشاره کرد که یکی از مؤلفه‌های توسعه محسوب می‌شود و گفت: در این شهرستان بیش از هزار و ۲۰۰ واحد صنعتی وجود دارد که به حمایت دستگاه قضا نیاز دارند.

وی اضافه کرد: برخی از واحدهای صنعتی با مشکلات زیادی دست و پنجه نرم می‌کنند و با کوچک‌ترین مشکل به در بسته می‌خورند انتظار داریم دستگاه قضا در این خصوص توجه ویژه ای داشته باشد.

فرماندار ساوجبلاغ به مشکلات اراضی برق در شهر جدید هشتگرد نیز اشاره کرد و گفت: از دستگاه قضا درخواست می‌کنیم در روند رسیدگی به این پرونده تسریع شود تا اعضای که حق قانونی دارند به حق خود برسند.

پالیزگیر در انتها به وضعیت اراضی ملی در این شهرستان اشاره کرد و گفت: برخی از اراضی سند تک برگی دریافت کرده اند ولی برخی دیگر هنوز موفق به دریافت نشده و زمین خواری صورت می‌گیرد از دستگاه قضا درخواست می‌کنیم به این موضوع رسیدگی شود.

۴۶

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 1337784

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
3 + 7 =