پیام تسلیت وزیر آموزش و پرورش درپی شهادت سپهبد قاسم سلیمانی

وزیر آموزش و پرورش در پیامی شهادت سردار سپهبد قاسم سلیمانی را تسلیت گفت.

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین، در متن پیام تسلیت وزیر آموزش و پرورش در پی شهادت سپهبد سلیمانی آمده است:

«مِنَ الْمُؤْمِنِینَ رِجَالٌ صَدَقُوا مَا عَاهَدُوا اللَّهَ عَلَیْهِ ۖ فَمِنْهُمْ مَنْ قَضَیٰ نَحْبَهُ وَمِنْهُمْ مَنْ یَنْتَظِرُ ۖ وَمَا بَدَّلُوا تَبْدِیلًا

بسم رب الشهدا و صدیقین

شهادت "سرباز ولایت وامت اسلام"  سردار اسلام، انقلاب و ایران حاج قاسم سلیمانی در حمله بالگردهای آمریکایی، نشان از تروریسم بین المللی و اقدامات جنایتکارانه دولت آمریکا دارد. 

                       
سردار سرافراز اسلام حاج قاسم سلیمانی پس از عمری مجاهدت در هشت سال دفاع مقدس و پس از آن به عنوان موثرترین فرد مبارزه با عناصر تروریسم دست نشانده آمریکا در منطقه و جهان شناخته شده بود و از این رو تمام آزادیخواهان او را چهره بین المللی مقاومت و مبارزه با تروریسم در جهان می دانند.   

                   
آموزش و پرورش در سوگ فرزند ملت خواهد نشست و تاریخ سراسر افتخار و عزت او را به نسل آینده معرفی خواهد کرد.


سردار سلیمانی نماد بارز عزت ، غیرت ، اخلاص، استکبار ستیزی،  دفاع از مظلوم و وطن دوستی بود. زندگی سراسر افتخار او بعنوان بخشی از گفتمان انقلاب اسلامی، برای همه معلمان ، دانش آموزان و همه آحاد جامعه، درس آموز است و باید در محتوای بسته یادگیری گنجانده شود. اینجانب شهادت سردار سلیمانی را به محضر مبارک رهبر معظم انقلاب اسلامی، ریاست محترم جمهور، فرماندهان بزرگوار سپاه پاسداران و ارتش و مردم انقلابی کشورم تبریک و تسلیت می گویم.»     

                        
 

47231

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 1338084

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
3 + 10 =