استاندار لرستان : از برنامه های خانه مطبوعات حمایت می کنیم

استاندار لرستان در دیدار با هیئت رئیسه خانه مطبوعات لرستان گفت: با پیگیری های مستمر از برنامه های خانه مطبوعات حمایت می کنیم.

به گزارش خبرآنلاین لرستان ، سید موسی خادمی در این نشست با اشاره به ساماندهی تشکیلات خبرنگاران اظهار داشت: هرچه تعداد خبرنگاران کیفی بیشتر باشد بهتر است، تشکیلات زودتر ساماندهی و به نهادی که حقوق اعضا را تامین و یا برای آنها تسهیلاتی فراهم کند تبدیل گردد.
دکتر خادمی با بیان اینکه بیشتر خبرنگاران از قشر جوان هستند گفت: خانه مطبوعات در تشکیلات خود از حضور بانوان توانمند استفاده کند خبرنگار زندگی خود را برای کارش گذاشته است چون  به آن اعتقاد دارد. از طرفی دلخوشی آنان برداشتن گامی برای استان است که این یک کار بسیار ارزشمند و قابل تقدیر است.

کمک به رفع مشکلات قشر خبرنگار
خادمی در ادامه افزود: تشکیلات به گونه ای برنامه های خود را تنظیم کند که بتواند مشکلات خبرنگاران را حل کند . همچنین مانیز معتقد به این موضوع هستیم و در راستای  رفع و پیگیری مشکلات این قشر زحمتکش کمک خواهیم کرد. شما خود نیز در این رابطه پیگیر باشید.
استاندار لرستان در خصوص اختصاص محلی با نام خانه مطبوعات لرستان به عنوان یک مطالبه، بیان داشت: هیئت‌رئیسه خانه مطبوعات استان با تشکیل تعاونی و ارائه راهکار های مختلف موضوع را تا حصول نتیجه پیگیری کند . همچنین با برگزاری جلسات مستمر و انجام هماهنگی با دستگاه های مرتبط در جهت تسریع این امر اقدام کنند.
دکتر خادمی با اعلام این نکته که دستگاه‌های اداری در خصوص مطالبات مطبوعات مساعدت لازم را داشته باشند افزود: هیئت رئیسه خانه مطبوعات با تشکیل یک صندوق و جمع آوری منابع و کمک های مالی به این صندوق اقدام کند. استانداری نیز از اختصاص کمک های بلاعوض محدود به این صندوق تا حد ممکن دریغ نخواهد کرد.

خبرنگاران در برهه زمانی برگزاری انتخابات به ما کمک کنند
استاندار لرستان در این نشست با گریزی بر انتخابات مجلس شورای اسلامی اسفند ماه اظهار کرد : خبرنگاران در برهه زمانی برگزاری انتخابات به ما کمک کنند در این انتخابات سیاست ما هم بی طرفی و هم آرامش بخشی به فضای انتخابات است. شما خبرنگاران می توانید به آرامش این فضا کمک و مردم را به برگزاری یک انتخابات خوب امیدوار کنید.
خادمی در ادامه ضمن ابراز امیدواری  به  برگزاری  اینگونه جلسات با خبرنگاران افزود:  با  خبرنگاران تعامل داریم و  هیچ مشکلی  با  انتقاد نخواهیم داشت . ما چه در زمینه صنفی و چه در زمینه اطلاع رسانی و محتوایی با خبرنگاران همکاری می‌کنیم .
در پایان این جلسه نیز خبرنگاران بخشی از مطالبات خود را با استاندار لرستان مطرح کردند.

46

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 1338108

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
7 + 10 =