۴ نفر
۱۶ دی ۱۳۹۸ - ۱۶:۳۷
باران ابابیل سلیمان بر کاخ  شیطان

«In the Name of God» این نخستین واکنش رمزآلود و سراسر معنای فرماندهی کل قوای ایران است، در اولین دقایق انتشار خبر شهادت بزرگ‌ترین سردار نظامی و سپهبد پرافتخار ایران، بسیجی مخلص لشکر خدا و فرمانده رشید سپاه قدس، شهید حاج قاسم سلیمانی که توییت شد.

سرداری که بیش از کارکردهای نظامی و جنگی، در جای جای عرض و طول و همه گستره سرزمین‌های مورد طمع شیطان بزرگ آمریکا، خاکریز مستحکم مقاومت در برابر ظلم و بیرق دفاع از مظلوم را برپا کرد.

پاسدار سراپا اخلاص و از سر تا قدم شجاعتی، که برای تحقق بند بند پیام استقامت حضرت امام خمینی، در گوشه و کنار کشورهای مستضعف و محروم کوشید، تا با تشکیل هسته‌های مقاومت و متمرکز کردن نیروهای پراکنده مستضعفان عالم، ایران را به دژی تسخیر ناپذیر، تبدیل کند. دژی مستحکم که به دور از هر تعصبی و به اعتراف هر ایران شناس و مورخی، از دوران پایانی سلطنت سلسله صفوی تا کنون، رسیدن به آن، آرزوی قلبی هر ایرانی مسلمان و میهن دوست بوده و هست.

شخصیتی تاثیرگذار و جریان‌ساز و مهم‌ترین نیروی تشکیلات آفرین و سیستم ساز بلند مدت تاکتیکال و کوتاه مدت دینامیک، برای مقابله با اهداف دنیای استکبار در بیشترین وسعت جغرافیایی و کمیتی و کیفی، که در ۴ قرن گذشته تاکنون، تاریخ خاورمیانه به خود دیده است.

شخصیتی که عصاره خودسازی و خلاصه تربیتی و آبدیده شراره‌ها و شعله‌های نهضت حماسه‌آفرین حضرت روح الله، و فقط یکی از شاگردان و صحابه برگزیده بستر انسان‌ساز انقلاب اسلامی در پهنه جهان است.

مسلمان موحد و معتقد با ایمانی که تنها در ۴ دهه مبارزه مخلصانه و جهاد توحیدی خستگی ناپذیرش با استکبار و امپریالیسم جهانی، چندین برابر کارنامه مبارزات ضد ظلم و تحرکات چریکی ماتریالیستی و الحادی چون لنین و چگوارا و فیدل و مائو و بولیوار؛ عموسام و جهان شیطانی سرمایه‌داران جهان خوار را به چالش کشید. از این پس نیز در هر منطقه و سرزمین و خاکریزی، نام و شمیم خاطرات و راه او، جایگزین همه نسخه‌های بدلی و دروغین مدعیان علم مبارزه در گروهک‌ها و میلیشیاها خواهد شد. شمیم دل‌انگیزی که موج و  انبوهی از حرکت های خودجوش مردمی را در جهان محرومان و پابرهنگان خواهد آفرید و چهره متبسّم نورانی و پرجذبه رو به آسمان او، مالک قلب های گداخته و پر شور و حرارت همه مبارزان قرن های آینده خواهد بود. تصویری نورانی از همان جنس بچه‌های خاکی فکه و طلاییه و شلمچه که، دیوار اتاق فرماندهی همه چریک‌های جهان را تسخیر خواهد کرد.

و این همان وعده الهی در اثبات معجزه روح‌اللهی انقلاب اسلامی یعنی بسیج مستضعفین است و تجلی عظمت کلام قرآنی که حزب‌الله پیروز و سربلند است.

«رستم فرخ‌زاد، بهمن مردانشاه، هارپاگ، سورنا، آریو برزن، شهربراز، مردونیه، بهرام چوبین، جلال‌الدین خوارزمشاه، اسماعیل صفوی، الله‌وردی خان گرجی، نادرقلی افشار، عباس‌میرزا، میرزا تقی خان فراهانی، محمدعلی میرزا، رییس‌علی دلواری و میرزا کوچک خان»

این‌ها نام سرداران نظامی ایران زمین است با هزاران هزار صفحه، افتخار و کارنامه‌هایی از فتوحات و عالم آراهایی در تاریخ ایران.

اندک مطالعه‌ای در صفحات تاریخ، نشان دهنده فاصله بسیار بالای از زمین تا کهکشان و تفاوت آشکار این سرداران ایرانی، با شخصیت سردار مخلص سپاه خدا و بسیجی خاکی است.

بسیجی گمنامی که با توکل به خدا و تمسک به نمونه انسان کامل در عصر غیبت، یعنی خمینی روح خدا، کمر شیطان بزرگ را در جهان شکست.

بدون شک و تردید، هیچ شخصیت جنگی و نظامی تاثیرگذاری در طول تاریخ ایران، با شخصیت قاسم سلیمانی، قابل مقایسه نبوده و نیست. شخصیتی جامع الاضداد و چند وجهی که از او یک استراتژیست توحیدی با ویژگی‌های منحصر به فرد و امتیازات شگفت‌آفرین ساخته است.

عرفان و زهد و تقوا و خضوع و خلوص و رافت و مهر و عدل و اعتدال، در کنار سیاست‌ورزی و پاک دستی و تدبیر و شجاعت و سرعت عمل و تیزهوشی و برنامه ریزی و تفکر و کیاست، آن هم به دور از همه غوغاهای حزبی و جریانی، چیزی نیست که در جان و دل و دست و ذهن هر رزمجوی مسلمانی،  یک جا جمع شده باشد. خصایلی ذوالاضلاع که به اعتراف دوست و دشمن و اذعان احباب و اغیار، حاج قاسم به تنهایی یکایک آن خصایل را داشت. و این همان رمز محبوبیت کم نظیر و قدرت بالای جذب و کاریزمای پایان ناپذیری است، که ملت ایران و دیگر علاقه‌مندان او در سرزمین‌های اسلامی، با شنیدن خبر شهادت او، در کوچه و خیابان نشان دادند.

اکنون حاج قاسم در سن ۶۲ سالگی، با شهادت مظلومانه و پرواز شکوهمند عاشورایی خود، بزرگترین زلزله تاثیرگذار اجتماعی بعد از وقوع انقلاب اسلامی و ارتحال حضرت امام را، نه فقط در خاکریزهای مقاومت از کشمیر تا بالکان، بلکه در کل جهان ایجاد کرده است.

زلزله‌ای که رجز بعثت دوباره انقلاب اسلامی در دومین گام جهانی را، در جهان بشریت طنین انداخت.

تکانه‌ای که در برابر حیرت و توجه و تعجب افکار عمومی ملل جهان، منجر به شکفتن مجدد انقلاب اسلامی و تولد دوباره نهضت حضرت روح‌الله شده، و با جهش خون تازه و انگیزه ساز بر پیکر فسرده دلسردشدگان زمانه، گفتمان جهاد و مبارزه و شهادت را جان تازه بخشید.

طوفانی که بذر سیره حماسی و نشان جهادی و ستاره روشنگر یاد او را، بر زمین و آسمان و خاک تا افلاک همه نقاط جهان پراکنده ساخت، تا بشریت در هر مکان و زمانی، صف به صف، رویش و تکثیر حاج قاسم‌ها را به نظاره بنشیند.

حادثه سرنوشت‌ساز و نبایی عظیم که در دومین روز سال ۲۰۲۰ میلادی، تقدیر قرن آینده را تغییر داده و پرواز ابابیل‌های آبدیده در ۴۰ سال شراره جهاد و مبارزه ملت ایران را، بر سر شیاطین ناو هواپیمادار و ابرهه‌های فیل سوار عالم رقم خواهد زد. ابابیل‌هایی سلیمانی که ناقوس نابودی شیطان و زنگ پایان سیطره ابلیس بر کره ارض را مژده می‌دهند.  

وعده حق نزدیک شده است و کشف رمز پیام امام چفیه بر دوش زمان و فرمانده کل قوای شهادت طلبان جهان، در هنگامه شهادت سیدالشهدای مقاومت در جهان بشریت چیست، جز این سخن نورانی حضرت روح الله (س) که فرمودند: « اگر آمریکا می‌خواهد که ناوهایش در قعر خلیج فارس باشد؛ بسم الله!»

۵۷۵۷

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 1339504

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
9 + 4 =

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 3
  • نظرات در صف انتشار: 0
  • نظرات غیرقابل انتشار: 0
  • فاطمه IR ۲۰:۱۱ - ۱۳۹۸/۱۰/۱۶
    19 0
    خوشبحالت حاج قاسم آرزومه مثل شماوجودم بابرکت تواین دنیاباشه
    • AT ۱۴:۵۶ - ۱۳۹۸/۱۰/۱۷
      1 0
      نمیشه تو خونه ات بشینی و بگی آرزوم اینه. تشریف ببرید در صحنه ای که حاج قاسم حضور داشت
  • سيد محمد IR ۱۹:۲۱ - ۱۳۹۸/۱۰/۱۷
    2 0
    احسنت بسيار عالى بود