باید امکانات لازم برای سرمایه گذاری بخش خصوصی در استان چهارمحال وبختیاری فراهم شود

معاون هماهنگی امور اقتصادی استاندار چهارمحال و بختیاری گفت : ادارات و نهادهایی که متولی فراهم کردن شرایط حضور بخش خصوصی هستند، امکانات لازم را برای سرمایه گذران فراهم کنند تا بتوان از حضور آنها در تجربه اندوزی و رفع بیکاری بهره‌گیری کرد.

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین استان چهارمحال وبختیاری به نقل از روابط عمومی استانداری ، الله‌کرم نصیری در نشست بررسی  پیگیری توافقات با سازمان اقتصادی کوثر برای سرمایه‌گذاری در این استان افزود:‌ برای تسهیل در این امر، پیگیری توافق‌های زیادی در بخش‌های جهاد کشاورزی، صنعت معدن و تجارت، شرکت شهرک‌های صنعتی، دانشگاه علوم پزشکی، شرکت توزیع نیروی برق و منطقه ویژه اقتصادی انجام گرفت.

وی ادامه داد: مکان‌هایی را برای احداث نیروگاه‌های پنج مگاواتی خورشیدی پیشنهاد شد تا سازمان اقتصادی کوثر مطالعات لازم را برای راه‎‌اندازی نهایی انجام دهد.

نصیری تصریح کرد: اصلاح نژاد دام، تاسیس گلخانه، تخم مرغ اس پی اف، ماهی سردابی، کشت کلزا و گیاهان دارویی از جمله طرح‌هایی هستند که وارد فاز مذاکرات تخصصی شده‌ است.

معاون هماهنگی امور اقتصادی استاندار چهارمحال و بختیاری  افزود:‌ در حوزه صنعت و علوم پزشکی نیز این امیدواری وجود دارد که بتوانیم اقدامات و گام‌های مثبتی برداریم.

نصیری بر ضرورت اهتمام جدی دستگاه‌های اجرایی در جذب سرمایه‌گذار بخش خصوصی تاکید کرد و گفت: ادارات و نهادهایی که متولی فراهم کردن شرایط حضور بخش خصوصی هستند، امکانات لازم را برای سرمایه گذران فراهم کنند تا بتوان از حضور آنها در تجربه اندوزی و رفع بیکاری بهره‌گیری کرد.

46

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 1339840

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
1 + 7 =