واکنش مارکو روبیو به حملات موشکی ایران

مهر نوشت: سناتور جمهوری خواه سنای آمریکا در واکنش به بمباران شدن پایگاه‌های این کشور در عراق مدعی شده که واشنگتن گزینه‌های متعددی در دست دارد.

 «مارکو روبیو»، سناتور جمهوری‌خواه آمریکا در حساب کاربری خود در توئیتر، در اظهاراتی خصمانه و ضدایرانی در واکنش به هدف قرار گرفتن پایگاه‌های آمریکا توسط موشک‌های ایرانی مدعی شد که توانایی‌های آمریکا به رئیس جمهور این کشور فرصت کافی را برای ارزیابی حمله ایران و اتخاذ یک تصمیم قاطع می‌دهد.

این سناتور جمهوری‌خواه آمریکا با هدف سرپوش گذاشتن بر ابعاد و نتایج روانی حملات موشکی ایران علیه پایگاه‌های نظامی کشورش در عراق مدعی شده که ایالات متحده برای این نوع حمله آماده شده بود و نیازی به تصمیمات عجولانه درباره واکنش مناسب به این حمله نیست.

روبیو که به مواضع خصمانه و ضدایرانی خود همواره معروف است، همچنین در اظهارات توئیتری خود در واکنش به حملات موشکی ایران مدعی شده که ما طیف متنوعی از گزینه‌ها را در دسترس داریم و برای تصمیم گیری درباره گزینه مناسب با صبر و حوصله عمل خواهیم کرد.

این ادعاهای سناتور جمهوری‌خواه آمریکا در واکنش به حملات موشکی بامداد گذشته جممهوری اسلامی ایران علیه پایگاه‌ها و مواضع نظامیان آمریکایی در عراق صورت گرفته است.

حمله موشکی اخیر ایران علیه پایگاه‌های نظامی آمریکا در عراق در واکنش به اقدام تروریستی این کشور علیه «سردار حاج قاسم سلیمانی» و همراهان وی صورت گرفت و به گفته یک منبع آگاه تا کنون ۸۰ کشته از سوی نظامیان آمریکایی برجای گذاشته است.

310311
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 1340385

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
6 + 4 =

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 1
  • نظرات در صف انتشار: 0
  • نظرات غیرقابل انتشار: 0
  • RO ۱۹:۴۷ - ۱۳۹۸/۱۰/۱۸
    0 0
    آره ، گزینه هاتون هنوز رو میزه ، جرات داری قدم بردار نابکار ، بدبخت برو سابقه متجاوزین را ببین ، بعد به سلاح هایت بناز