مدارس کدام شهرها امروز  یکشنبه ۲۲ دی ماه تعطیل است؟

باشگاه خبرنگاران جوان نوشت: در این بسته مدارسی که به دلیل برودت هوا، آلودگی هوا و یا آبگرفتگی تعطیل شدند را مشاهده می‌کنید.

در این بسته خبری، فهرست مدارس استان‌هایی که در روز یکشنبه ۲۲ دی ماه تعطیل است را مشاهده می‌کنید.

تعطیلی مدارس دلگان و سرباز

ستاد مدیریت بحران شهرستان دلگان اعلام کرد: با توجه به ادامه بارندگی‌ها و تشدید سامانه بارشی با تصمیم این ستاد، مدارس تمامی مقاطع تحصیلی در نوبت صبح وعصرشهرستان دلگان و سرباز یکشنبه ۲۲ دیماه تعطیل اعلام می‌شود. امتحانات نهایی در مقطع متوسطه دوم به قوت خود باقیست.

مدارس فنوج، سیب و سوران، سراوان، کنارک و مهرستان هم تعطیل شد

با توجه به ادامه بارندگی‌ها و تشدید سامانه بارشی و تصمیم ستاد مدیریت بحران شهرستان‌های فنوج، سیب و سوران، سراوان، کنارک و مهرستانمدارس تمامی مقاطع تحصیلی در نوبت صبح وعصر شهرستان‌های فنوج، سیب و سوران، سراوان، کنارک و مهرستان یکشنبه ۱۳۹۸/۱۰/۲۲ تعطیل اعلام شد و امتحانات نهایی متوسطه دوم به قوت خود باقیست.

مدارس برخی مناطق استان کرمان تعطیل شد
رئیس اداره اطلاع رسانی و روابط عمومی آموزش و پرورش استان کرمان از تعطیلی مدارس برخی مناطق استان کرمان به دلیل بارش باران و برف، یخ زدگی جاده‌ها و معابر خبر داد.

به نقل از روابط عمومی آموزش و پرورش استان کرمان، امید سلاجقه گفت: با توجه به ورود و فعالیت سامانه بارشی در استان و به دلیل بارش باران و برف، یخ زدگی جاده‌ها و معابر، مدارس شهرستان رفسنجان، شهرمس سرچشمه و منطقه نوق یکشنبه ۲۲ دی ماه ۹۸ در تمام دوره‌های تحصیلی تعطیل شد.

بارش برف و برودت هوا برخی مدارس خراسان رضوی را تعطیل کرد+جزئیات
در پی بارش نسبتا سنگین برف و برودت هوا، برخی مدارس خراسان رضوی در نوبت صبح فردا تعطیل است.در پی بارش برف و برودت هوا، فردا یکشنبه 22 دی ماه، مدارس در برخی از شهرستان‌ها و مناطق استان خراسان رضوی در نوبت صبح تعطیل است.

بر این اساس، کلیه مدارس در تمامی مقاطع (ابتدایی،متوسطه اول و متوسطه دوم) در شهرستان‌های "طرقبه شاندیز، "تربت حیدریه"، "تربت جام"، "تایباد" ،"کوهسرخ"، "باخرز"، "صالح آباد"، "زاوه " و "فریمان" و همچنین مناطق "کدکن"، "جلگه رخ" و "رضویه" تعطیل خواهند بود.

کلیه مدارس در مقاطع ابتدایی (دوره اول و دوم ) و متوسطه دوره اول در شهرستان "قوچان" و منطقه "احمد آباد" نیز تعطیل خواهد بود.همچنین کلیه مدارس مقطع ابتدایی (دوره اول و دوم) در شهرستان "رشتخوار " تعطیل است؛ضمنا ‌کلیه مراکز پیش دبستانی و مدارس استثنایی(در تمام مقاطع) نیز در این شهرستان ها و مناطق تعطیل خواهد بود.

امتحان نهایی کشوری پایه دوازدهم،در مناطقی که مدارس دوره دوم متوسطه تعطیل اعلام شده است،مطابق برنامه از پیش اعلام شده برگزار خواهد شد.

برف و سرما برخی مدارس استان یزد را تعطیل کرد
آموزش و پرورش یزد اعلام کرد: مدارس برخی نقاط استان یزد یکشنبه 22 دی ماه به دلیل بارش برف و برودت هوا و یخ زدگی معابر تعطیل شد.

آموزش و پرورش استان یزد مدارس برخی نقاط شهرستان‌های اردکان، میبد، بافق، یزد، خاتم و مهریز را به دلیل بارش برف و باران، برودت هوا و یخ زدگی معابر را تعطیل کرد.بر اساس این گزارش، در شهرستان تفت، مدارس بخش نیر،دهستان‌ها و روستاهای زردین، بنادکوک، سخوید، کهدوئیه، گاریزات و بخ در تمامی مقاطع تعطیل است.

همچنین در مدارس شهرستان تفت، شامل شهر تفت، دهستان شیرکوه روستاهای ده بالا و طزرجان، دهستان‌های نصرآباد، دهشیر، علی‌آباد، سانیج و اسلامیه در تمامی مقاطع تعطیل شد.آموزش و پرورش استان همچنین مدارس شهرستان میبد شامل شهر ندوشن و روستاهای صدرآباد، سورک، هفتهر، نیوک و درین در همه مقاطع را تعطیل اعلام کرد.

مدارس شهرستان اردکان هم در بخش‌های کوهستانی عقدا و بخش خرانق مراکز پیش دبستانی و ابتدایی و مدارس شهرستان بافق در آموزشگاه‌های ابتدایی منطقه سبزدشت تعطیل شدند.

در شهرستان بهاباد هم مدارس بخش مرکزی و بخش آسفیج در همه است و در شهرستان خاتم هم مدارس شهر هرات، دهستان چاهک و فتح آباد در مقاطع پیش دبستانی و ابتدایی و در بخش مروست شهرستان خاتم هم روستاهای توتک، کرخنگان همه مقاطع و مراکز پیش دبستانی تعطیل است.در شهرستان مهریز هم مدارس روستاهای تنگ چنار، میانکوه، بهادران و گردکوه در تمامی مقاطع برای فردا یکشنبه 22 دیماه تعطیل اعلام شد.

تعطیلی مدارس ابتدایی شیفت صبح دراستان/ آغازبه کار ادارات با تاخیر

بر اساس اطلاعیه ستاد بحران استان کهگیلویه و بویراحمد ادارات امروز یکشنبه با دوساعت تاخیر آغاز به کار کرده و مدارس مقطع پیش دبستانی و دبستان در شیفت صبح تعطیل هستند.

به گزارش خبرنگار مهر، در این اطلاعیه آمده ست: یکشنبه ۲۲ دیماه ۹۸ به علت یخ زدگی معابر، افت شدید دما و در راستای رعایت حال مردم و شهروندان در شهرستانهای بویراحمد و دنا و سایر نقاط که برف و برودت هوا منجر به یخ زدگی معابر شده است، کلیه ادارات، نهادها، شرکتهای دولتی و خصوصی، سازمانها و… با دو ساعت تأخیر از ساعت ۹ صبح آغاز به کار می‌کنند.

در ادامه اطلاعیه آمده است: مدارس ابتدایی، پیش دبستانی و مهد کودکها در شهرستانهای بویراحمد و دنا، در شیفت صبح یکشنبه تعطیل هستند و سایر مدارس و مقاطع نیز از با دو ساعت تأخیر و از ساعت ۹ صبح دایر هستند.

تعطیلی مدارس هشت شهرستان به دلیل برودت هوا

مدیرکل آموزش و پرورش چهارمحال و بختیاری گفت: بعلت پیش‌بینی برودت هوا، مه آلودگی و کاهش دید در معابر شهری و جاده های مواصلاتی استان کلیه مدارس تعدادی از شهرستان‌ها در کلیه مقاطع نوبت صبح تعطیل است.

فرحناز قائدامینی امروز گفت: بعلت پیش‌بینی برودت هوا، مه آلودگی و کاهش دید در معابر شهری و جاده‌های مواصلاتی چهارمحال و بختیاری کلیه مدارس در شهرستان‌های کوهرنگ، فارسان، بروجن، بلداجی، گندمان، بن، لاران، شهرکرد، کیار، سامان و اردل در کلیه مقاطع نوبت صبح تعطیل است.

مدیرکل آموزش و پرورش چهارمحال و بختیاری افزود: کلیه مدارس میانکوه و خانمیرزا در مقطع ابتدایی در نوبت صبح تعطیل و مدارس مقطع متوسطه دوره اول دوم فعالیت آموزشی خود را با یک ساعت تاخیر آغاز خواهند کرد.

وی با بیان اینکه کلیه مدارس فلارد، لردگان و آموزش و پرورش عشایر در مقطع ابتدایی نوبت صبح فعالیت آموزشی خود را با یک ساعت تاخیر آغاز خواهند کرد، خاطرنشان کرد: امتحان نهایی زبان انگلیسی پایه دوازدهم و امتحان نهایی درس فلسفه و منطق رشته علوم انسانی پایه سوم متوسطه نظام قدیم بزرگسالان فردا رأس ساعت مقرر و بدون هیچ تغییری برگزار می‌شود.

مدارس مشهد تعطیل شد
اداره کل آموزش و پرورش استان خراسان رضوی در اطلاعیه ای اعلام کرد: مدارس نواحی هفتگانه مشهد و تبادکان در "نوبت صبح "روز یکشنبه " ۲۲ " دی ماه ۹۸ تعطیل است.

در این اطلاعیه آمده است: به اطلاع می رساند در پی ادامه بارندگی ها و برودت هوا ،فردا "یکشنبه 22 دی ماه"، علاوه بر موارد مذکور در اطلاعیه های شماره (1) ،(2) ، (3) و (4)روابط عمومی آموزش و پرورش استان، کلیه مدارس مقطع ابتدایی( دوره اول و دوم) و متوسطه اول در نواحی هفتگانه مشهد و منطقه تبادکان در "نوبت صبح" تعطیل است.ضمنا ‌کلیه مراکز پیش دبستانی و مدارس استثنایی(در تمام مقاطع) نیز در نواحی هفتگانه مشهد و تبادکان تعطیل خواهد بود.

امتحان نهایی کشوری پایه دوازدهم، مطابق برنامه از پیش اعلام شده برگزار خواهد شد.

تعطیلی مدارس شهرستان کلاردشت
همه مدارس شهرستان کلاردشت تعطیل است.طالبی مدیر روابط عمومی اداره کل آموزش و پرورش مازندران گفت: به علت بارش برف و برودت هوا، همه مدارس دوره‌های تحصیلی شهرستان کلاردشت در هر سه مقطع تحصیلی یکشنبه ۲۲ دی ۹۸ تعطیل است.

او با بیان اینکه در خصوص تعطیلی مدارس سایر مناطق کوهستانی استان هنوز تصمیمی گرفته نشده است، گفت:مردم به شایعات تعطیلی مدارس برخی مناطق استان که در فضای مجازی منتشر می‌شود توجهی نکرده و این اخبار را از مراجع رسمی پیگیری کنند.

برف برخی مدارس فاروج را تعطیل کرد

مدارس مقاطع ابتدایی و متوسطه اول شهرستان فاروج در نوبت صبح تعطیل شد.به نقل از روابط عمومی آموزش‌وپرورش خراسان شمالی به علت بارندگی برف و برودت هوا و لغزندگی سطح جاده‌ها و معابر فقط مقطع پیش‌دبستانی، ابتدایی و متوسطه اول در شهر و روستا فردا یک‌شنبه مورخه بیست و دوم دی‌ماه ۱۳۹۸ در نوبت صبح در شهرستان فاروج تعطیل است.همچنین به علت برودت هوا مدارس ابتدایی نوبت صبح شهر سنخواستیک شنبه ۲۲ دی‌ماه با یک ساعت تأخیر شروع می‌شود.گفتنی بارش‌ها از شب گذشته در خراسان شمالی آغازشده و نواحی جنوبی و شرقی استان شاهد بارش بیشتر برف و باران بوده‌اند.امروز نیز برخی از مدارس فاروج به دلیل برف و برودت هوا در نوبت صبح تعطیل شدند.

مدارس استان مرکزی به دلیل سرما و بارش برف با تاخیر آغاز به کار می‌کنند
براساس اعلام اداره کل آموزش و پرورش استان مرکزی، مدارس استان مرکزی به دلیل سرما با تاخیر آغاز به کار می‌کنند.به دنبال بارش برف و آغاز سرما در استان مرکزی که از اواخر نیمه شب گذشته آغاز شده، اداره کل آموزش و پرورش استان مرکزی از تاخیر در شروع به کار مدارس اراک و برخی شهرستان‌های استان مرکزی در مقاطع تحصیلی مختلف خبر داده است.

براین اساس، باتوجه به بارش برف و برودت هوا، یکشنبه 22 دی ماه تمام مدارس ابتدایی و متوسطه اول و مقطع پیش دبستانی در شهرستان اراک در شهر و روستا با یک ساعت تاخیر فعالیت خود را آغاز خواهند کرد.همچنین، تمامی مدارس شهرستان‌های خمین، کمیجان، خنداب و شازند در شهر و روستا در تمامی مقاطع تحصیلی فردا ساعت 9 صبح فعالیت خود را آغاز خواهند کرد.

در دیگر شهرهای استان مرکزی نیز، مدارس ابتدایی و پیش دبستانی تفرش و آشتیان هم ساعت 9 صبح آغاز به کار خواهند کرد.

2323
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 1340518

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
9 + 8 =