در خواست بن‌سلمان از کاخ سفید: عربستان را در درگیری با ایران دخیل نکنید

مهر نوشت: منابع غیررسمی، گزارش داده‌اند که «خالد بن سلمان» در سفر به واشنگتن، از آمریکایی‌ها خواسته عربستان را در درگیری با ایران دخیل نکنند.

« خالد بن سلمان» معاون وزیر دفاع عربستان روز چهارشنبه پس از سفر به واشنگتن، گفت: ریاض برای جلوگیری از بروز درگیری در عراق تلاش می‌کند.

وی در توییتر نوشت: «عربستان و رهبری آن همیشه در کنار کشور برادر خود عراق و مردم عزیز آن ایستاده‌اند و همه تلاش خود را انجام می‌دهند تا خطر جنگ و درگیری بین طرف‌های خارجی در عراق را از بین ببرد و مردم شریف آن پس از مصیبت‌هایی که در گذشته متحمل شده‌اند در رفاه زندگی کنند.»

این مقام سعودی افزود: «امروز هر کسی که عاشق عراق است، می‌خواهد که این کشور از آشفتگی و آنچه که بر امنیت و ثبات آن تأثیر منفی می‌گذارد دور باشد و اراده مردم عراق برای تقویت نقش آن در عمق اعراب (کشورهای عربی) بسیج شود تا به جایگاهی که متناسب با ظرفیت‌ها و توانمندی‌هایی است که خدا به این کشور بخشیده است، دست یابد.»

«خالد بن سلمان» معاون وزیر دفاع عربستان روز سه شنبه در راس هیئتی سعودی وارد آمریکا شد و با وزیر خارجه، وزیر دفاع و رئیس جمهور آمریکا درباره روابط دوجانبه و تحولات منطقه دیدار و گفتگو کرد.

به نوشته رسانه‌های سعودی، هدف معاون وزیر دفاع عربستان از سفر به آمریکا و دیدار با مقامات این کشور، گفتگو درباره روابط دوجانبه و مسائل مورد اهتمام دو کشور از جمله حمایت از صلح و ثبات در منطقه است.

منابع غیررسمی، اما گزارش داده‌اند که این مقام سعودی در سفر به واشنگتن، از آمریکایی‌ها خواسته عربستان را در درگیری با ایران دخیل نکنند.
2323
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 1340522

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
8 + 3 =

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 1
  • نظرات در صف انتشار: 0
  • نظرات غیرقابل انتشار: 0
  • حق گو IR ۱۰:۰۲ - ۱۳۹۸/۱۰/۲۰
    0 0
    شما فقط پول بدید عمو ترامپ از شما پول میخواد، پوووووووول!!!! ترسوهای....