۰ نفر
۲۲ دی ۱۳۹۸ - ۱۹:۵۶
«کمیته مشترک» روی صحنه می‌رود

ایرنا نوشت: تئاتر « کمیته مشترک» به کارگردانی میلاد جباری مولانا از ۲۳ دیماه (فردا – دوشنبه) همه روزه از ساعت ۱۹:۳۰ به میزبانی موزه عبرت روی صحنه می رود.

میلاد جباری مولانا عصر یکشنبه در نشست خبری « کمیته مشترک » با اشاره و تشریح جزئیات اجرای این تئاتر نمایشی، گفت: در این اثر نمایشی که به تئاتر موزه نیز در دنیا معروف است برای نخستین بار موضوعات و اتفاقات رخ داده در سال های ۱۳۵۳ به بعد در این زندان زنده با حضور مخاطبان بصورت ایستاده دنبال می شود.

جباری مولانا در عین حال تاکید کرد: نمایش با توجه به محیط زندانی طراحی شده و مخاطبان علاوه بر ادامه مسیر نمایش کمیته مشترک (زندان عبرت)، در طول نمایش ایستاده روایت را دنبال خواهند کرد.

این هنرمند پیشکسوت تئاتر با اشاره به اینکه به عنوان یک دغدغه جدی به موزه ها نگاه می کنم تاکید کرد: براین باورم موزه ها کلاس درس تاریخ هستند بنابراین مخاطبان داخلی و خارجی هم با مشاهده اینگونه هنرهای نمایشی بطور یقین جذب این نوع شیوه اجرا خواهند شد.

به گفته جباری مولانا، «کمیته مشترک» با توجه به شیوه جذاب این اثر، بصورت  تئاتر کاربردی روی صحنه می رود.

جباری مولانا درادامه سخنان خود با اشاره به اینکه تئاتر کمیته مشترک سفارشی ساخت کسی نبوده و بصورت جوششی یک هنرمند به عنوان دغدغه شخصی و با هزینه های خود کارگردان  روی صحنه می رود، تاکید کرد:‌ انتظاراست مسئولان کمک و حمایت بیشتری نسبت به این هنر نمایشی که بطور قطع پاسخگوی بسیاری ار سوالات نسل جوان و آینده است داشته باشند.

۲۴۱۲۴۱

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 1341691

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
3 + 1 =