رقابت گل‌محمدی با کریمی، هاشمیان و تارتار برای رسیدن به نیمکت پرسپولیس

مسئولان باشگاه پرسپولیس روز یکشنبه با برگزاری چند نشست مهم و سرنوشت ساز تکلیف جانشین گابریل کالدرون را مشخص خواهند کرد تا سرخپوشان پس از چند هفته بلاتکلیفی به آرامش برسند.

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین؛ باشگاه پرسپولیس از روز گذشته که رسما با گابریل کالدرون قطع همکاری کرد، تلاش‌های خود را برای انتخاب جانشین گابریل کالدرون به طور جدی آغاز کرد و مدیریت این باشگاه به این نتیجه رسید که سرمربی جدید این تیم ایرانی باشد. یحیی گل‌محمدی، مهدی تارتار، وحید هاشمیان و علی کریمی به یک اندازه شانس دارند. باشگاه پرسپولیس با هر 4 گزینه مذاکراتی داشته است.

یحیی گل‌محمدی

یحیی گل محمدی که در مقطعی هدایت سرخپوشان را برعهده داشت جدی ترین گزینه مد نظر مسئولان باشگاه برای بازگشت به نیمکت این تیم است. محمدحسن انصاری‌فرد که می داند گل محمدی علاقه زیادی برای حضور روی نیمکت پرسپولیس دارد، در چند مرحله با این مربی و یا مالک باشگاه شهرخودرو مذاکره کرده تا زمینه حضور وی را فراهم کند. آخرین رایزنی در این باره روز گذشته صورت گرفته و قرار است امروز هم ادامه داشته باشد. به نظر می رسد گل محمدی اگر بتواند رضایت مسئولان تیم شهرخودرو را جلب کند نزدیکترین گزینه برای نشستن روی نیمکت پرسپولیس است.

گل محمدی در پرسپولیس عملکرد خوبی داشته و با این تیم تا فینال جام حذفی هم رفت اما در ضربات پنالتی مغلوب سپاهان شد. او همچنین در ذوب آهن و شهرخودرو نتایج خوبی گرفته و یکی از شانس‌های هدایت سرخپوشان است.

علی کریمی
علی کریمی را می توان یکی از محبوب ترین پرسپولیسی ها سال های اخیر نامید که همواره حضورش در این با استقبال زیاد هواداران روبرو شده است. حتی زمانی که به عنوان بازیکن یا مربی مقابل پرسپولیس قرار گرفت باز هم هواداران سرخ برای او سنگ تمام گذاشتند. از کریمی این روزها به عنوان یکی از گزینه های مد نظر مسئولان باشگاه یاد می شد اما مذاکرات با وی در ضعیف ترین سطح ممکن برگزار شد تا نشان دهد شانس او برای جانشینی کالدرون کمتر از سایر گزینه هاست. کریمی که بازیکن بزرگ و تاثیرگذاری برای سرخپوشان بوده است عمر مربیگری کوتاهی در لیگ برتر و سپیدرود داشته و بعید است بتواند در پرسپولیس به موفقیت برسد. همچنین او هنوز موفق نشده تا مدرک مربیگری A خود را دریافت کند و در کارت سازمان لیگ او، عنوان مربی ثبت شده بود.

مهدی تارتار
سرمربی تیم فوتبال نفت مسجدسلیمان و هافبک میانی سابق سرخپوشان هم از دیگر گزینه های مد نظر مسئولان باشگاه پرسپولیس بود که شاید بتواند گفت کمترین شانس را داشت و در صورتی می توانست گزینه اصلی شود که هیچکدام از گزینه های دیگر به باشگاه پاسخ مثبت ندهند. با این حال او به نفت مسجدسلیمان برگشته و قرار است در ادامه کار هدایت این تیم را برعهده داشته باشد. او اولین بار در دوره مدیریت انصاری فرد در راه آهن، از پرسپولیس جدا شد و هدایت این تیم را برعهده گرفت.

وحید هاشیمان

دستیار ایرانی مارک ویلموتس که دوره های مربیگری را در آلمان و بوخوم گذرانده و به تمرین بایرن مونیخ دوره گواردیولا رفته بود، یکی از گزینه های پرسپولیس برای هدایت این تیم است. هاشمیان که در سال های آخر فوتبال خود لباس سرخ های پایتخت را برتن کرده مذاکراتی هم با مدیران پرسپولیس داشته اما به نظر می رسد او ترجیح می دهد کارش را در تیم ملی ادامه دهد. 

آن طور که مدیرعامل باشگاه پرسپولیس اعلام کرده است، سرمربی سرخپوشان تا امروز معرفی خواهد شد و به نظر می رسد یکی از این گزینه ها هدایت سرخپوشان را برعهده خواهند گرفت که شانس یحیی گل محمدی بیشتر از بقیه است. 

256 43

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 1341711

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
6 + 1 =