۰ نفر
۲۳ دی ۱۳۹۸ - ۱۲:۲۱
هتل هایی برای اقامت رویایی در مشهد

از جنوبی ترین واحه ها تا شمالی ترین روستاهای ایران، میعادگاه بسیاری از گردشگران داخلی و خارجی شده اند. بیش از پیش، این حقیقت به همه ثابت شده که ایران یکی از ویژه ترین اقلیم های موجود را برای گردشگری و کشف و شهود زیبایی های بکر طبیعی است.

ایران هم شهرهایی دارد که از لحاظ منابع طبیعی و تاریخی دارای اهمیت ویژه ای است و علاوه براین از نظر اماکن مذهبی مسلمانان هم حساس ترین شهرها را به خود اختصاص داده است؛ در این فرصت، سعی داریم تا کمی در مورد مشهد، به عنوان یک قطب مذهبی مهم، صحبت کنیم و اقامتگاه های خوب آن را بهتر بشناسیم. اگر قصد سفر به این شهر متبرک را دارید همین حالا جهت مشاهده تورهای مشهد اینجا را کلیک کنید

سفر و اقامت، دو گزینه جدا ناشدنی در سفر

همانطور که در اتومبیل شخصی، قطار یا هواپیما نشسته ایم و در مسیر مقصد خود قرار داریم، بیش از این که بخواهیم به مقصد و جاذبه های گردشگری و لذت ها و تفریحاتی که در انتظارشان هستیم فکر کنیم، یک دغدغه در این میان کار را خراب می کند؛ و آن چیزی نیست جز محل اقامت مان در مقصد مورد نظر، به ویژه اگر این مقصد موردنظر، مشهد باشد. شهر مشهد از چند جهت، قابل بررسی است؛ از طرفی، مشهد شهری مذهبی نه تنها برای ایرانیان بلکه برای کشورهای عرب زبان و دیگر مسلمانان جهان به حساب می آید. از دیدگاه زیست محیطی مشهد و به ویژه استان خراسان رضوی، جز خاص ترین اقلیم های ایران است و با گونه های مختلف جانوری و پوشش گیاهی بی نظیر، زیست بومی قابل توجه دارد. با بررسی قابلیت ها و ظرفیت های شهر مقدس مشهد، باید این نکته را به یاد داشته باشیم که برای انتخاب هتل و یا هر اقامتگاه دیگری، نزدیکی به اماکن متبرکه و جاذبه های گردشگری مشهد در اولویت قرار دارد. البته برای شناخت بهترین هتل های مشهد، باید به جز قرارگیری محل هتل یا اقامتگاه، سری هم به داخل هتل بزنیم تا انتخاب بهتر و دقیق تری داشته باشیم. انصاف این است که قبل از معرفی چند هتل و اقامتگاه به عنوان بهترین هتل های مشهد، به این نکته اشاره شود که ما در تمام شهرهای مان، به ویژه مشهد، اقامتگاه های بوم گردی، سنتی و هتل آپارتمان هایی داریم که به مراتب از بعضی از هتل ها، عملکرد بهتری دارند.

اقامتگاه بوم گردی ارگ رادکان

اقامتگاه بوم گردی ارگ رادکان از نظر بسیاری از مخاطبان و گردشگران به عنوان یکی از بهترین اقامتگاه ها و هتل های مشهد شناخته شده است. این اقامتگاه در روستای باستانی اردکان و در همسایگی یکی از برج های تاریخی این روستا، به نام برج نجوم رادکان، قرار گرفته است. پرسنل خوش رو و آب و هوای بی نظیر این روستا، تا به حال بسیاری را جذب این اقامتگاه کرده است. اگر قصد دیدن اقامتگاه بوم گردی ارگ رادکان را در یک سفر به یاد ماندنی به مشهد و اطراف آن کرده اید، منتظر دیدن زیبا ترین خانه های کاهگلی و سفالین جهان باشید! حیاط مصفا و فضای دوستانه و غذاهای محلی این اقامتگاه توانسته خاطره خوش و دلچسبی را در ذهن کسانی که در اقامتگاه بوم گردی رادکان حضور داشته اند به جا بگذارد.

در وبسایت الی گشت اطلاعات بلیط هواپیما مشهد را مقایسه کنید و با اطمینان بلیط خود را بصورت آنلاین دریافت کنید:

https://www.eligasht.com/ticket/بلیط-هواپیما-مشهد/

هتل الماس2  

هتل الماس دو را به خاطر نزدیکی به حرم مطهر امام رضا (ع) یکی از بهترین هتل های مشهد می شناسند. هتل الماس 2 در خیابان امام رضا 20 قرار گرفته است. ساختمان هتل الماس 2، طرحی مقعر دارد و یکی از شیک ترین مجموعه هاس اقامتی مشهد به شمار می رود. سوئیت های پرزیدنت، امپریال، ماه عسل و  اتاق های کانکت، دابل همگی در این هتل 5 ستاره قرار دارند؛ این هتل با تنوع بسیار بالایی که در اختیار مسافران هتل قرار می دهد، راحتی در انتخاب را در اختیار ایشان قرار می دهد. لابی بسیار شیک و فضای آرام هتل الماس2، حس خوش آمد گویی را در مسافران هتل زنده می کند.

هتل مجلل درویشی 

هتل مجلل درویشی به خاطر امکانات و فضای شاد و پر از تفریحی که برای مسافران خود محیا می کند به عنوان یکی از بهترین هتل های مشهد در میان مسافران انتخاب شده است. این هتل پنج ستاره در خیابان امام رضا (ع) و در نزدیکی حرم مطهر آن حضرت قرار گرفته است. هتل مجلل درویشی، ساختمانی 25 طبقه است که از مجموعه آبی گرفته تا خدمات تخصصی اسپا، ماساژ، حمام ترکی و سالن بدنسازی را در اختیار مسافران خود قرار داده است.

هتل بین المللی قصر طلایی

در شهر مشهد، خیابان امام رضا و در نزدیکی میدان بسیج قرار گرفته است. هتل پنج ستاره بین المللی قصر با توجه به پیشنهادات و نظراتی که مسافران و گردشگران خارجی در مورد آن نوشته اند، جز بهترین هتل های مشهد مقدس به حساب می آید. البته این هتل یکی از هتل های محبوب کودکان هم هست! هتل قصر طلایی با زمین بازی وسیع و اسباب بازی های متنوعی که برای مسافران خردسال خود فراهم آورده جر هتل های محبوب مشهد قرار گرفته است. برای مسافرانی که به دنبال استراحت و آرامش هستند  در هتل قصر هم سونا و جکوزی وجود دارد و هم سالن بدنسازی و اسپا.

هتل فردوس  

هتل فردوس مشهد جز جوان ترین و بهترین هتل های مشهد است و در بسیاری از شبکه های گردشگری مانند تریپ ادوایزر (trip advisor)، توانسته امتیاز بالایی را در رضایت مندی مسافرانش به دست بیاورد. 96 اتاق و سالن های مجزای صبحانه خوری، غذا خوری و همچنین سالن های چند منظوره برای اجرای مراسم مختلف، و از طرفی دیگر، دسترسی راحت به حرم مطهر امام رضا (ع)، این هتل را تبدیل به یکی از مورد پسندترین هتل ها کرده است.

هتل بزرگ سی نور

این هتل 5 ستاره به خاطر طراحی سنتی و دکوراسیون داخلی مجللش معروف شده و کسانی که معماری و به ویژه طراحی داخلی برای شان مهم است، این هتل را جز بهترین هتل های مشهد می تواند برایشان به شمار بیاید. جدا از امکانات هتل و تفریحاتی مانند استخر و جکوزی و سالن اسپا، نظم و پاکیزگی بی مانند هتل، چشم تمام مسافران و گردشگران را به طرف خود چرخانده است. هتل بزرگ سی نور در مسیر پایانی بازار رضا قرار دارد؛ مسافران این هتل می توانند بعد از چند دقیقه پیاده روی به حرم مطهر امام رضا (ع) برسند و بعد از زیارت، به بازار رضا سری بزنند و خریدهای خود را با دل فرصت انجام دهند.

هتل قصر خورشید

هتل قصر خورشید در مرکز شهر مشهد قرار گرفته است. اتاق های این هتل با امکانات کامل و تنوع زیاد، انتخاب را برای مسافران شهر مشهد آسان کرده است. هتل قصر خورشید به دلیل قرارگیری در کنار مراکز جدید خرید مشهد و در فاصله ای نیم ساعته از حرم مطهر، به عنوان یکی از بهترین هتل های مشهد انتخاب شده است و مسافران و گردشگرانی که تا به حال، تجربه اقامت را در آن داشته اند، آن را به دیگران هم معرفی می کنند. برای داشتن سفری راحت به این شهر مقدس و مقایسه اطلاعات و رزرو آنلاین هتل های مشهد اینجا را کلیک کنید.

منبع: eligasht.com

اطلاعات تماس:

تلفن: 0218540

ایمیل: info@eligasht.com

آدرس: تهران، خیابان بهشتی، خیابان خالد اسلامبولی، کوچه 23، پلاک 7

2121

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 1341861