تفاهم‌نامه کنترل و کاهش آسیب‌های اجتماعی در محلات حاشیه‌نشین تبریز منعقد شد

تفاهم‌نامه سه‌جانبه‌ای بین وزارت کشور، استانداری آذربایجان‌شرقی و شهرداری تبریز در راستای اجرای برنامه کنترل و کاهش آسیب‌های اجتماعی در محلات حاشیه‌نشین شهر تبریز منعقد شد.

به گزارش خبرآنلاین به نقل از روابط عمومی شهرداری تبریز، محمدرضا پورمحمدی، استاندار آذربایجان شرقی پس از امضای این تفاهم‌نامه، ساماندهی بافت‌های حاشیه‌نشین و ناکارآمد شهری در استان را یکی از ضروریت‌های کنونی کلانشهر تبریز دانست و گفت: ساماندهی این محلات نقش بسیار مهمی در رفع سایر معضلات اجتماعی دارد.

او ادامه داد: در کنار ساخت و ساز مناسب و ایمن و توسعه کالبدی برای همشهری‌های ساکن در این مناطق، باید برای ارتقای فرهنگی و آموزشی نیز برنامه‌ ویژه‌ای داشته باشیم و بدون توجه به این‌ موضوع، نمی‌توان انتظار رفع معضلات اجتماعی را داشت.

او خاطرنشان کرد: حاشیه‌نشینی در تبریز هم به لحاظ وسعت و هم به لحاظ ترکیب جمعیتی از وضعیت خاصی برخوردار است و باید با توجه ویژه تمامی دستگاه‌های اجرایی و همراه‌کردن مردم، برنامه ویژه‌ای در این زمینه داشته باشیم.

این تفاهم نامه در راستای تحقق منویات مقام معظم رهبری(مدظله) در زمینه کنترل و کاهش آسیب‌های اجتماعی و در چارچوب سیاست‌ها وخط مشی‌های مصوب شورای اجتماعی کشور و به منظور طراحی و اجرای برنامه‌های فوق‌العاده برای کنترل و کاهش آسیب‌های اجتماعی منعقد شد.

46

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 1342680

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
6 + 9 =