شرکت گاز لرستان در مسیر تعالی و بهبود مستمر سازمانی

شرکت گاز استان لرستان به منظور دستیابی به تقدیر نامه پنچ ستاره تعالی سازمانی از تاریخ 23 دیماه 1398 به مدت سه روز مورد ارزیابی قرار گرفت .

به گزارش خبرآنلاین لرستان، مهندس خدایی سرپرست شرکت گاز استان لرستان در آئین اختتامیه سومین دوره ارزیابی شرکت گفت : با توجه به اهمیت سیستم های مدیریتی و تعالی سازمانی، این شرکت به منظور شناسایی نقاط قوت و زمینه های بهبود سازمان، با حضور در جایزه سرآمدی و بهبود مستمر صنعت گاز خود را در معرض این رقابت قرار داده است.

ایشان فرآیند ارزیابی را فرصت مغتنمی جهت بهبود نتایج عملکردی سازمان دانست و افزود: حرکت در مسیر تعالی سازمانی یکی از راهبردهای مهم در جهت دستیابی به استراتژیهای تعریف شده شرکت می باشد. مهندس خدایی با اشاره به ماموریت سازمان که توسعه رفاه جوامع شهری و روستایی و کمک به توسعه صنعتی در سطح استان با تامین سوخت پاک و ارزان است افزود : تمام تلاش پرسنل این شرکت رسیدن به چشم انداز تعریف شده شرکت در افق 1404 که استانی سبز با توسعه و استمرار خدمات گازرسانی به تمامی شهر ها، روستاها و صنایع می باشد .

جلسات متعدد با کمیته ها ی تعالی سازمان

لازم به توضیح است که پس از فرآیند 3 روزه ارزیابی که با برگزاری جلسات متعدد با کمیته ها ی تعالی سازمان ، مدیران و کارکنان شرکت توسط ارزیابان اعزامی از دبیر خانه سرآمدی و بهبود شرکت ملی گاز ایران ادامه یافت،

دادرس سرارزیاب جایزه تعالی در جلسه اختتامیه ضمن تشکر از همراهی و همدلی مدیریت و کارکنان شرکت گاز استان لرستان و شوق وصف ناپذیر آنها در مسیر تعالی ، از اقدامات و پروژههای اجرا شده در شرکت گاز استان و عملکرد شرکت در حوزه های مسئولیت های اجتماعی ، ارتباط با مشتری و ارتباط رهبران با کارکنان تقدیر نمود واعلام داشتند که فرآیند ارزیابی فرآیندی دو سویه جهت انتقال تجربیات موفق و ارائه نقاط قابل بهبود به سازمانها می باشد.

46

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 1343097

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
2 + 7 =