ذوالقدر: هنرمندان دردمند را طرد نمی‌کنیم

خانه ملت نوشت: سخنگوی کمیسیون فرهنگی مجلس گفت: دردمندی هایی که برخی هنرمندان دارند و به آزردگی خاطر آنها انجامیده ، نباید باعث طرد هنرمندان از حضور در محافل مختلف هنری به ویژه جشنواره فیلم فجر شود. چرا که بسیاری از واکنش های این هنرمندان مقطعی است.

سیده فاطمه ذوالقدر با تاکید بر ضرورت برگزاری هر چه باشکوه تر جشنواره فیلم فجر به عنوان حلقه وصل انقلاب و هنرمندان، گفت: قطعا بسیار مهم است که امسال هم مانند هر سال جشنواره فیلم فجر باشکوه برگزار شود و لازم است همه هنرمندانی که آثار هنری فاخری تولید کرده اند، در این جشن بزرگ انقلاب مشارکت داده شوند.

نماینده مردم تهران، ری، شمیرانات، اسلامشهر و پردیس در مجلس شورای اسلامی افزود: باید تسهیلات و امکانات خوبی برای برگزاری جشنواره فیلم فجر در نظر گرفته شود تا هنرمندان همچون همیشه در فضای مناسبی آثار هنری خود را به منصه ظهور بگذارند.

وی ادامه داد: لازم است که تمهیدات لازم برای حضور هر چه بیشتر مردم جهت بازید و تماشای آثار هنری در جشنواره فیلم فجر امسال در نظر گرفته شود.

نماینده مردم تهران، ری، شمیرانات، اسلامشهر و پردیس در مجلس شورای اسلامی با تاکید بر ضرورت جذب حداکثری هنرمندان در جشنواره فیلم فجر امسال، افزود:  قطعا باید مشارکت هنرمندان در جشنواره های فجر افزایش یابد.

سخنگوی کمیسیون فرهنگی مجلس شورای اسلامی گفت: دلخوری هایی که برای برخی از هنرمندان پیش آمده، مقطعی است و نباید این مسئله باعث طرد هنرمندان کشورمان از حضور در محافل مختلف هنری به ویژه جشنواره فیلم فجر شود.

ذوالقدر تاکید کرد: باید همچون هر سال از هنرمندان کشورمان جهت حضور در جشنواره فیلم فجر دعوت به عمل آید،  چرا که این جشنواره مردمی است و ضرورت دارد که در این فضا  به انسجام و وحدت ملی توجه ویژه ای شود.

وی گفت: ما همه اعضای یک خانواده هستیم و همگی به دنبال اعتلا و عزت انقلاب اسلامی هستیم.

سخنگوی کمیسیون فرهنگی مجلس شورای اسلامی اظهار داشت: ممکن است در هر مقطعی مسائلی پیش بیاید اما این مسائل مقطعی و زود گذر نباید بهانه ای شود که حضورمان در عرصه های مهم چون جشنواره فیلم  و دیگر جشنواره های فجر کمرنگ شود.

ذوالقدر بیان کرد: همه هنرمندان قطعا آثار هنری مهمی را برای جشنواره فیلم فجر امسال آماده کرده و زحمات زیادی برای آن کشیده اند و قطعا حضور فعالشان در جشنواره فجر هم مایه دلگرمی اصحاب هنر و رسانه و هم مردم علاقمند به هنر و فرهنگ می شود.

۲۴۱۲۴۱

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 1343111

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
7 + 5 =