احتمال عمدی بودن آتش‌سوزی مسکن مهر سمنان وجود دارد

ایرنا نوشت: رییس سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی شهرداری سمنان گفت: احتمال عمدی بودن حادثه آتش‌سوزی یک واحد آپارتمانی در مسکن مهر وجود دارد ، با این همه تشخیص علت اصلی وقوع حادثه نیاز به کارشناسی دارد.

سعید اسمعیل پور اظهار داشت: ستاد فرماندهی آتش نشانی  پس از تماس شهروندان با سامانه ۱۲۵ در ساعت هفت و ۳۰ دقیقه مبنی بر وقوع آتش‌سوزی در یک واحد آپارتمانی واقع در مسکن مهر بلوار فضیلت، ایستگاه‌ شماره پنج سازمان آتش نشانی را با چهار دستگاه خودرو و ۱۲ نفر آتش‌نشان برای امدادرسانی به محل اعزام کرد.

وی بیان کرد : اما بدلیل وسعت حادثه درخواست نیروی کمکی شد که هم‌زمان نیروهای ایستگاه‌های یک و ۲ نیز به محل اعزام شدند.

رییس سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی شهرداری سمنان ادامه داد: یک واحد آپارتمانی در طبقه چهارم طعمه حریق شده و دود و شعله از پنجره‌ها به بیرون زبانه می‌کشید.

وی تصریح کرد: نیروهای عملیاتی با رعایت نکات ایمنی و قطع جریان برق و گاز ، به چند گروه عملیاتی تقسیم شده و با باز کردن درب ورودی منزل  با دستگاه تنفسی وارد محیط پر از دود و آتش شده و شروع به اطفای حریق کردند.

رییس سازمان آتش نشانی سمنان ابراز داشت:  در این حادثه خانم ۳۵ ساله‌ای قبل از رسیدن نیروهای عملیاتی  خود را از طبقه چهارم به پایین پرتاب می‌کند که به مراکز درمانی منتقل شد.

 مدیر روابط عمومی دانشگاه علوم پزشکی سمنان هم در گفت و گو با ایرنا اظهار داشت: این بانوی مصدوم در بخش ICU بیمارستان کوثر این شهر تحت درمان است.

۴۷۲۳۷
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 1343230

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
9 + 7 =