معاون رئیس جمهور: بزرگ‌ترین تولیدکنندگان دارویی کشور در البرز مستقرند

تسنیم نوشت:معاون علمی و فناوری رئیس جمهور با بیان اینکه البرز از ظرفیت‌های مختلفی برخوردار است،گفت:بزرگترین تولیدکنندگان دارویی کشور در البرز مستقر هستند.

سورنا ستاری در مراسم امضای تفاهم‌نامه راه‌اندازی کارخانه نوآوری البرز که عصر امروز در سالن شهدای دولت استانداری البرز برگزار شد، با اشاره به ظرفیت‌های البرز در حوزه علمی و فناوری‌ اظهار داشت: سفرهای بسیاری به البرز دارم چرا که این استان یکی از بخش‌های مهم اکوسیستم اقتصاد دانش بنیان کشور است.

وی با بیان اینکه البرز به واقع قطب علم و فناوری کشور است، افزود: این استان در حوزه‌های مختلف دارویی انسانی و حیوانات و بیوتک فعالیت‌های گسترده‌ای دارد و بزرگ‌ترین تولیدکنندگان دارویی کشور در البرز مستقرند.

 معاون علمی و فناوری رئیس جمهور با بیان اینکه امید است طبق زمان‌بندی اعلام شده از سوی شهردار کرج و شورای اسلامی شهر  این امکان مهم در تابستان 99 به بهره‌برداری برسد، بیان کرد: همتی که شهردار و شورای اسلامی شهر کرج در واگذاری زمین راه‌اندازی کارخانه نوآوری استان داشته، مسئولیت ما را دوچندان کرده است.

وی با بیان اینکه این استان از ظرفیت‌های مختلفی برخوردار است، گفت: همراهی و هم‌افزایی موجود در البرز منجر به تسریع در توسعه اقتصاد دانش بنیان استان شده است.

46

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 1343631

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
6 + 2 =