درهای گرمخانه‌های کرج ۲۴ ساعته باز است

ایسنا نوشت:ناظر گرمخانه‌های شهرداری کرج گفت: شهروندان می توانند در صورت مشاهد افرا بی خانمان با ۱۳۷ تماس بگیرند تا اقدامات لازم برای انتقال این افراد به گرمخانه‌های شهر صورت بگیرد.

جواد غلامی اظهار کرد: کرج دو گرمخانه دارد که یکی از آنها مختص بانوان است که در پارک شهید چمران فعالیت دارد و دیگری هم مختص مردان بوده و در شاه عباسی پذیرای مراجعان است.

وی با اشاره به ظرفیت این گرمخانه‌ها توضیح داد: گرمخانه بانوان ۶۰ نفر ظرفیت دارد ولی تعداد مراجعان آن بیش از این ظرفیت است به طوری که با شروع فصل سرد سال روزانه ۲۵ نفر به این مرکز مراجعه دارند.

وی تصریح کرد: بدیهی است هرچقدر به برودت هوا اضافه شود، تعداد افراد بی خانمانی که به گرمخانه‌ها مراجعه می‌کنند بیشتر می‌شود به همین دلیل هرساله به فکر افزایش امکانات و ظرفیت این مراکز هستیم.

غلامی ادامه داد: گرمخانه زنان کرج در تمام طول سال باز است و با توجه به شرایط خاص زنان بی خانمان هیچ روزی تعطیل نمی‌شود.

این مسئول با اشاره به ظرفیت گرمخانه مردان گفت: این گرمخانه بیش از ۱۰۰ نفر ظرفیت دارد ولی  در روزهای سرد سال به صورت کف خوابی ظرفیت پذیرش ۵۰ نفر بیشتر را هم دارد.

غلامی اضافه کرد: گرمخانه مردان کرج از اواخر آبان ماه فعالیت خود را آغاز کرده و تا یک هفته پیش دو وعده غذای گرم(شام و صبحانه) در اختیار مراجعین قرار می داد ولی طی یک هفته گذشته به خاطر افزایش برودت هوا و فعالیت ۲۴ ساعته  در کنار شام و صبحانه، نهار هم در اختیار مراجعین قرار می دهد.

وی گفت: شهروندان می توانند در صورت مشاهد افرا بی خانمان با ۱۳۷ تماس بگیرند تا اقدامات لازم برای انتقال این افراد به گرمخانه‌های شهر صورت بگیرد.

46

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 1344234

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
5 + 1 =