گالری هنری در مجتمع فرشچیان راه‌اندازی می‌شود

گالری هنری متفاوت برای نشان دادن هنر هنرمندان ایران و اصفهان در مجتمع فرشچیان راه‌اندازی می‌شود.

به گزارش خبرنگار خبرآنلاین استان اصفهان،  امیر شریفی، مدیر مجموعه بین‌المللی هلدینگ امیران اظهار کرد: این هلدینگ  با سابقۀ چندساله در برگزاری نمایشگاه و رویدادهای هنری برای هنرمندان ایرانی در خارج کشور، درصدد بود فضا و محفلی را فراهم کند تا هنرمندان ایران به‌ واسطه آن از یک‌سو با نمایشگاه‌های بیرون بیشتر در ارتباط باشند و از سوی دیگر، بتوانند فعالیت‌های فرهنگی هنری خود را به نحو متفاوت‌تری در جهت برندسازی خود و هنرشان انجام دهند.

وی با اشاره به راه‌اندازی یک گالری از این مجموعه در مجتمع فرهنگی فرشچیان اصفهان ادامه داد: در این مجموعه قرار است فعالیت‌هایی اتفاق بیفتد که از مهم‌ترین آن‌ها می‌توان به برگزاری گالری‌های هنری با رویکرد متفاوت اشاره کرد.

این فعال حوزه نمایشگاهی هدف اصلی از راه‌اندازی گالری‌های هنری را برند کردن هنرمند دانست و گفت: هدف ما صرفاً نشان دادن آثار هنرمندان نیست بلکه در نظر داریم که هنرمند را هم به بازار ایران و هم به بازار بین‌المللی معرفی کنیم.

وی در خصوص مراحل راه‌اندازی این گالری در مجتمع فرهنگی استاد فرشچیان تصریح کرد: پس از چند ماه رایزنی و هماهنگی با ریاست مجموعۀ توسعه فرهنگ و هنر وزارت ارشاد و همچنین مدیریت اجرایی مجموعه فرشچیان، موفق به راه‌اندازی این گالری شدیم چراکه معتقدیم مجموعه فرشچیان در قلب هنری شهر اصفهان واقع است و در حال حاضر نیز محفل هنری شهر اصفهان به حساب می آید.

شریفی با بیان اینکه جای مجموعه گالری در مجتمع فرشچیان خالی بود، افزود: فرشچیان کتاب‌فروشی و سالن‌های فرهنگی و کافه فرهنگی فعال دارد که پاتوقی برای هنرمندان است و این گالری می‌تواند تکمیل کننده این مجموعه هنری باشد.

۴۶

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 1344559

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
1 + 3 =