۴ نفر
۵ بهمن ۱۳۹۸ - ۰۹:۴۷
بنیاد رودکی عذرخواهی کرد

بنیاد رودکی در اطلاعیه‌ای توضیحاتی را در خصوص اجرای سوم بهمن ارکستر سمفونیک تهران ارایه کرد.

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین، در این اطلاعیه آمده است: «نظر به حواشی و مشکلات رخ داده در اجرای اخیر ارکستر سمفونیک تهران، به اطلاع می رساند آقای شهرداد روحانی در تاریخ ۲۶ دی، رسماً به بنیاد رودکی اعلام می‌کنند که به دلیل بیماری و انجام امور درمانی امکان رهبری ارکستر سمفونیک تهران را در تاریخ سوم و ششم بهمن نداشته و ایشان با اطلاع بنیاد رودکی در مرخصی بودند.
 
از سوی دیگر و به دلیل آن که اجرای ارکستر برنامه ریزی شده و تمرین‌های ارکستر و نیز اطلاع رسانی و بلیت فروشی انجام شده بود، مذاکرات لازم با آقای منوچهر صهبایی انجام شد تا به عنوان رهبر میهمان این اجرا را رهبری کنند و پس از توافق دو طرف، اجرای ارکستر به رهبری ایشان اطلاع رسانی شد.
 
اظهارات آقای صهبایی به عنوان رهبر مهمان در ابتدای برنامه شب گذشته خارج از شرح فعالیت رهبر مهمان، افزون بر آن که زحمات نوازندگان گرانقدر ارکستر، جناب آقای روحانی و حتی خود ایشان را تحت الشعاع قرار داد، آزردگی عمیق مخاطبان ارکستر سمفونیک تهران را نیز موجب شد.
 
بنیاد رودکی لازم می‌داند از مخاطبان حاضر در سالن و کلیه علاقه‌مندان به ارکستر سمفونیک تهران عذرخواهی کند و با بررسی کامل موضوع، اقدامات لازم برای پیشگیری از تکرار آن را اتخاذ کند.»

در این باره بیشتر بخوانید:

شب پرحاشیه تالار وحدت/ صهبایی: شهرداد روحانی فرار کرد!
ابراز تاسف عمیق شهرداد روحانی از شبِ جنجالی ارکستر سمفونیک

۲۴۱۲۴۱

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 1345628

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
5 + 5 =