۰ نفر
۶ بهمن ۱۳۹۸ - ۱۵:۳۳
سومین سینمای شهرکرد افتتاح می شود

مدیر کل فرهنگ و ارشاد اسلامی چهارمحال و بختیاری از افتتاح سومین سینمای شهرکرد با عنوان «سینما اندیشه» تا پایان سال جاری خبر داد.

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین استان چهارمحال وبختیاری به نقل از روابط عمومی فرهنگ وارشاد اسلامی جواد کارگران ضمن اعلام این خبر افزود: امروزه در میان اقسام مختلف هنر، هنر هفتم یا همان سینما، هم به سبب کثرت رجوع و طرفداری عمومی از آن و هم به دلیل میزان اثرگذاری آن در مقایسه با دیگر اقسام هنر از جایگاه ویژه ای برخوردار است.

وی ادامه داد: سینما صنعتی فرهنگ ساز است که نقش بسیار مهمی در شکل گیری شخصیت افراد و جوامع و شیوه و سبک زندگی آن ها داشته و دارد.

کارگران ضمن اشاره به در پیش بودن ایام الله دهه فجر و تأکید بر اینکه انقلاب اسلامی، انقلابی فرهنگی و مبتنی بر آموزه های فرهنگی می باشد گفت: سینما، ابزاری برای توسعه فرهنگ و هنر اسلامی ایرانی است.

وی ادامه داد: در این راستا اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی چهارمحال و بختیاری با هدف اشاعه فرهنگی دینی و ملی در صدد توسعه و تجهیز سینماهای سطح استان است و در این خصوص، با عنایت به حضور آقای حیدری خلیلی، معاون توسعه و مدیریت سازمان سینمایی در مرداد ماه سال جاری در استان، مقرر گردید مراحل راه اندازی سینمای اندیشه شهرکرد آغاز گردد و با اقدامات انجام شده توسط این اداره کل، سینمای مذکور تا پایان سال جاری افتتاح خواهد شد.

۴۶

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 1346102

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
4 + 1 =