خریداران خودرو مراحل کامل برای تعویض پلاک را انجام بدهند

رئیس پلیس راهور استان به ابهامات پیش آمده در خصوص خبری مبنی بر هشدار پلیس در مورد خودداری از خرید قولنامه ای خودرو و سیر مراحل تعویض پلاک پاسخ داد.

به گزارش خبرآنلاین استان مرکزی سرهنگ"سید علی حسینی" در تشریح این خبر گفت: چندی پیش به منظور پیشگیری از برخی از مشکلات حقوقی برای خریداران و فروشندگان وسایل نقلیه هشداری از سوی پلیس راهور استان در خصوص عدم بسنده کردن مالکان وسائط نقلیه به خرید قولنامه ای خودرو انتشار یافت.
وی با بیان برخی برداشت های متفاوت از محتوی این خبر اظهار داشت: منظور از ضرورت انتقال سند در محتوی انتشار یافته ،طی مراحل قانونی تعویض پلاک در مراکز شماره گذاری پلیس راهنمایی و رانندگی می باشد.
وی تصریح کرد: این مراحل شامل اخذ و ابطال اسناد مالکیت فروشنده و صدور اسناد جدید شامل کارت و برگ سبز (سندخودرو) است که تمامی این مراحل در مراکز شماره گذاری پلیس راهنمایی و رانندگی به نام خریدار انجام می شود.
رئیس پلیس راهور فرماندهی انتظامی استان مرکزی تاکید کرد:خریداران خودرو لازم است نسبت به طی فرایند تعویض پلاک و اخذ پلاک جدید در مراکز تعویض پلاک اقدام کنند تا احتمال خرید خودروهای سرقتی یا فاقد اصالت از جمله سند نمره ، اتاق دو تیکه، موتور شاسی تعویضی با شماره های دست کوب به حداقل ممکن برسد.

۴۶

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 1346850

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
7 + 11 =