بهره برداری از ۵۵۵ پروژه با اعتبار هزار و ۵۰۰ میلیارد تومان در استان یزد

استاندار یزد از بهره برداری ۵۵۵ پروژه همزمان با دهه مبارک فجر در در بخش های زیربنایی، اقتصادی، صنعتی، کشاورزی و عمران شهری و روستایی با اعتباری بالغ بر هزار و ۵۰۰ میلیارد تومان در استان یزد خبر داد.

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین در یزد، محمدعلی طالبی پیش از ظهر امروز در نشست خبری در جمع خبرنگاران ضمن گرامیداشت دهه مبارک فجر و یاد و خاطره شهدا و امام شهدا با بیان اینکه این پروژه ها در ۱۰ شهرستان استان پراکنده شده است، اظهار کرد: این پروژه ها بالغ بر ۱۲۵۰ شغل در استان ایجاد می کنند.
وی با بیان اینکه در دهه فجر امسال عملیات اجرایی ۴۳ پروژه با اعتبار ۷۶۰ میلیارد تومان و ۱۹۰ میلیون یورو آغاز می شود، تاکید کرد: تلاش خواهیم کرد عملیات اجرایی این پروژه ها با روند مطلوبی ادامه یابد و در زمان بندی مناسب افتتاح شود.
استاندار در ادامه با اشاره به سفر رئیس جمهور به عنوان مهمترین رویداد های سال گذشته گفت: جمع بندی نهایی پروژه های مصوب این سفر ۴۱ پروژه با اعتبار ۹۴۴ میلیارد تومان است.
طالبی افزود: از این میزان، ۲۵۸ میلیارد تومان در سال ۹۸ و ۶۸۶ میلیارد تومان در سال ۹۹ تخصیص اعتبار خواهد شد.
وی با بیان اینکه دو پروژه نیز از محل صندوق توسعه ملی به مبلغ ۹۰ میلیارد تومان و یک پروژه از طریق ایمیدرو با مبلغ ۴۵ میلیارد تومان در این سفر تصویب شده است؛ تاکید کرد: جمعا ۴۴ پروژه با مبلغ ۱۰۷۹ میلیارد تومان دستاورد سفر ریاست محترم جمهور به استان یزد بوده است.
استاندار یزد با اشاره به سفر رئیس قوه قضاییه به استان یزد و دستاوردهای این سفر نیز گفت: مبلغ ۸۰ میلیارد تومان برای پروژه های مختلف دستگاه های مرتبط با قوه قضاییه استان مصوب شد که مقرر گردید ۲۲ میلیارد آن از محل منابع استانی و مابقی از اعتبارات در اختیار قوه قضاییه  تامین هزینه شود.

46

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 1348080

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
2 + 12 =