کاپیتان جدید استقلال اینگونه از حساسیت دربی کم کرد

تسنیم نوشت: روزبه چشمی در نیمه اول بازی با نفت مسجدسلیمان بازوبند کاپیتانی استقلال را در غیاب وریا غفوری بر بازو بسته بود.

روزبه چشمی بعد از پیروزی 2 بر یک تیم فوتبال استقلال مقابل نفت مسجد سلیمان درباره دیدار روز پنجشنبه مقابل پرسپولیس گفت: برای دربی یک جمله کلیشه‌ای وجود دارد که این بازی هم مانند همه مسابقات سه امتیاز دارد. اگر بتوانیم این سه امتیاز را از آن خود کنیم برای حفظ روندمان و ارتقای جایگاه‌مان مفید خواهد بود.

وی درباره وضعیت تیم ملی ایران و عدم انتخاب سرمربی جدید، تصریح کرد: فکر می‌کنم بعد از جام ملت‌های آسیا و اتفاقاتی که رخ داد و کی‌روش از ایران رفت، همه وضعیت امروز را پیش‌بینی می‌کردند. الان شرایط تیم ملی سخت و حساس است و باید در همه بازی‌های دور برگشت برای صعود از گروه‌مان پیروز شویم. سرمربی تیم ملی اگر ایرانی است یا خارجی باید زودتر مشخص شود، دو دوره پشت سر هم در جام جهانی بوده‌ایم و سال‌هاست که تیم اول آسیاییم، بنابراین اگر در این مرحله از مقدماتی جام جهانی حذف شویم برای ما زشت است.

مدافع تیم فوتبال استقلال با بیان اینکه همه بازیکنان این تیم به 40 درصد دریافتی از مبالغ قرارداد امسال‌شان رسیده‌اند، درباره اینکه او بازوبند کاپیتانی را در این بازی به بازو بسته بود، یادآور شد: در این باره بهتر است از آقای مجیدی سوال کنید. وریا در نیمه اول حضور نداشت و من با نظر فرهاد مجیدی کاپیتان شدم و در نیمه دوم هم بازوبند را به وریا تحویل دادم.

چشمی درباره وضعیت مدیریتی باشگاه استقلال بعد از تغییراتی که صورت گرفته، خاطرنشان کرد: هرچه زودتر باید تکلیف مدیرعامل باشگاه مشخص شود. اینکه مدام سرپرست باشگاه عوض شود چیز خوبی نیست؛ الان شرایط باشگاه بهتر شده اما باید باز هم بهتر شود و زودتر مدیرعامل هم انتخاب شود.

وی راجع به اینکه در این بازی بازیکنان خشن بازی می‌کردند، گفت: این بازی حساس بود و اگر ما خشن بازی می‌کردیم یک اتفاق عادی است.

مدافع تیم فوتبال استقلال در پایان راجع به این که از بین علی دایی و امیرقلعه نویی انتخاب کدام مربی به صلاح تیم ملی است، گفت: ان‌شاءالله هر کسی که می‌آید موفق باشد، چون ما باید در هر صورت به جام جهانی راه پیدا کنیم.

254 251

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 1348119

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
7 + 0 =