استاندار همدان: ۵۹۰ پروژه با اعتباری بالغ بر یک هزار میلیارد تومان در دهه فجر افتتاح و کلنگ زنی می شود

در دهه فجر امسال و با حضور مقامات کشوری، ۵۹۰ پروژه با اعتباری بالغ بر یک هزار میلیارد تومان و با اشتغالزایی ۱۱۷۵ نفر افتتاح و کلنگ‌زنی خواهد شد.

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین از همدان ؛ مهندس سید سعید شاهرخی، به مناسبت آغاز چهل و یکمین بهار آزادی، در جمع خبرنگاران گفت: ۵۰۵ پروژه در حوزه عمرانی با ۴۴۶ میلیارد تومان اعتبار و ۸۵ پروژه اقتصادی با اعتبار ۴۹۸ میلیارد تومان در دهه مبارک فجر و با حضور ۳ نفر از وزراء و یکی از معاونین رئیس جمهور، افتتاح و یا کلنگ زنی می شود.

 استاندار همدان با اعلام اینکه برای سفر دکتر روحانی، رئیس جمهور به استان همدان در حال برنامه‌ریزی هستیم، افزود: بنده با رای تمام اعضای هیئت دولت و بدون یک رای مخالف به عنوان استاندار همدان منصوب شده و تا زمانی هم که در این سمت هستم افتخار خدمت داشته و مجری برنامه‌های دولت هستم.

وی در ادامه با تاکید بر اینکه هر کس قدر اصحاب رسانه را نفهمد چیزی از مدیریت نفهمیده است، خاطرنشان کرد: ما به عنوان مجری انتخابات در اقدامات خود کاملا بی‌طرف عمل خواهیم کرد.

شاهرخی تصریح کرد: مجریان و مسئولان موظف هستند در جریان برگزاری انتخابات بی‌طرفانه رفتار کرده و مُر قانون را اجرا کنند.

وی حضور هیئت نظارت و هیئت بازرسی در کنار مسئولان و مجریان را یک فرصت و ظرفیت برای برگزاری هرچه بهتر و سالم‌تر انتخابات دانست و افزود: هیچ نماینده‌ای من را نیاورده و هیچ نماینده‌ای هم نخواهد بُرد، به همین دلیل هیچ نیاز شخصی به نماینده‌ای ندارم ولی در راستای خدمت به مردم با تمام نمایندگان استان همکاری می‌کنم.

استاندار در ادامه با اشاره به اینکه ایستگاه راه آهن در داخل شهر همدان جانمایی شده است، گفت: مقرر شده ایستگاه فعلی راه‌آهن را در مسیر مسافربری به داخل شهر بیاوریم که مسیر نهایی شده توسط شورای شهر برنامه ریزی شده است.

مهندس شاهرخی در آخر با بیان اینکه به دنبال برقراری پرواز همدان- شیراز و همدان- قشم هستیم، اظهار داشت: پیگیر پرواز تهران- همدان و بالعکس بوده و درنظر داریم برای نوروز ۹۹، پرواز همدان به استانبول را نیز برقرار کنیم.

46

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 1348209

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
5 + 13 =