۸ نفر
۱۴ بهمن ۱۳۹۸ - ۱۰:۰۶
پاسخ سعودی ها به ایران در نیمه شب!/عکس

سخنگوی دستگاه دیپلماسی کشورمان به اقدام سعودی ها علیه ایران واکنش نشان داد.

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین، شب گذشته رئیس مرکز دیپلماسی عمومی وزارت امور خارجه از عدم صدور ویزا به رئیس دستگاه دیپلماسی کشورمان خبر داد،(اینجا) به دنبال این خبر، سیدعباس موسوی امروز در صفحه توئیتر خود نوشت:

«پیرو کارشکنی دولت سعودی برای شرکت هیات ایرانی در نشست فوق العاده OIC در جده و واکنش ایران، حوالی نیمه شب گذشته پیام دادند که ویزای هیات ایرانی می تواند صادر شود که عملا هیچ امکانی برای حضور هیات ایرانی در جلسه صبح امروز در جده وجود نداشت.»

310 310
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 1348579

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
1 + 8 =

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 5
  • نظرات در صف انتشار: 0
  • نظرات غیرقابل انتشار: 0
  • IR ۱۱:۳۸ - ۱۳۹۸/۱۱/۱۴
    0 0
    نتیجه انفعال جز این نیست ...... . دستگاه دیپلماسی کلید همه چالش ها را درگفتگو و مذاکره می بیند . بیش ار حد و اندازه قایل شدن به میز مذاکره طرف هایمان را هم دچار اشتباه می کند .
  • کارن IR ۱۳:۰۲ - ۱۳۹۸/۱۱/۱۴
    0 0
    دوستان عزیز سیاست خارجی باید بدانند که دشمنی حال حاضر ترامپ مسبب اصلی اش بن سلمان و عربستان بودند ولی در حال حاضر بشدت از درگیرشدن با ایران پشیمانند ، و اکنون آمریکاست که اجازه بازگشت به سعودی ها برای تجدید روابط با ایران نمیدهند .. مطمن باشید برای صدور ویزا خیلی مشتاق بوده اند لیکن به دلیل اینکه حتما باید از آمریا اجازه میگرفته اند کار به درازا کشیده است .. عمدی در کار نبوده ... مشکل اینجاست که آمریکا فعلا به همگان دستور میدهد و همگان هم (بجز معدودی) مجبورند بگویند : بله چشم حتما...
  • IR ۱۵:۴۱ - ۱۳۹۸/۱۱/۱۴
    0 0
    حضرت امام فرمودند امکان کنار آمدن با آمریکایی ها وجود دارد اما با آل سعود. خیر چرا که اینها مروجین سقیفه و تابعین جنایات فجیع در صحرای کربلا هستند . هنوز هم تابلوی (شارع شمر) در یکی از خیابان های ریاض به چشم میخورد.
  • محمد IR ۱۵:۵۱ - ۱۳۹۸/۱۱/۱۴
    0 0
    ایران باید انتقام سختی از سعودی های گاو شیر ده بدهد
  • بی نام IR ۲۳:۰۶ - ۱۳۹۸/۱۱/۱۴
    0 0
    هر وقت تونستید دو تا کشیده افسری تو گوش این عربستان گستاخ بزنید دیگه جرات اینکار ندارند که ویزا صادر نکنند