کوچه‌میزین افتخاری طرحی منسجم برای معرفی شهدا/ هزار و ۴۲۰کوچه در تبریز به نام شهدا مزین شده است

شهردار تبریز کوچه میزین افتخاری را طرحی منسجم برای معرفی شهدا در سطح شهر عنوان کرد.

 به گزارش خبرآنلاین از آذربایجان شرقی به نقل از روابط عمومی شهرداری تبریز، ایرج شهین باهر در مراسم آغاز نصب تابلوهای کوچه میزین افتخاری در سطح شهر با تبریک فرا رسیدن دهه مبارک فجر گفت: اعتقاد مجموعه شهرداری این است که برای گام برداشتن در راستای تکریم شهدا و فرهنگ شهادت، نیازی به الزام و بخشنامه نیست.

او ادامه داد: هرکس باید به اندازه باور و فهم خود از شهدا و فرهنگ شهادت که امروز موجب آسایش و امنیت در جامعه ما شده است، در این حوزه به ایفای نقش بپردازد.

شهردار تبریز با بیان اینکه هزار و ۴۲۰کوچه در تبریز به نام شهدا مزین شده است، افزود: هرچند در طول سال های گذشته اقدامات پراکنده ای برای معرفی و گرامیداشت شهدا در معابر شهر انجام شده است اما طرح کوچه میزین افتخاری اقدامی منسجم و یکدست در این راستا به شمار می آید.

او در ادامه تشریح کرد: تابلوهای طرح کوچه میزین افتخاری شامل تصویر شهید، نام و نام خانوادگی، تاریخ تولد، تاریخ شهادت وفرازی از وصیت نامه است.

ایرج شهین باهر همچنین درباره هدف اجرای این طرح اضافه کرد: با اجرای طرح کوچه میزین افتخاری شهروندان وقتی هر صبح منزل خود را ترک می کنند، با تصویر و نام کسانی که برای امنیت و آسایش آنان از جان خود گذشته اند مواجه می شوند که این بسیار ارزشمند است.

شهردار تبریز با قدردانی از سپاه و بنیاد شهید که در اجرای این طرح اداره کل ارتباطات و امور بین الملل شهرداری تبریز را همراهی کرده اند، گفت: امروز نیمی از تابلوهای چاپ شده در سطح شهر نصب می شود و امیدواریم که شاهد تداوم این امر باشیم.

46

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 1348787

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
8 + 7 =