توصیه انتخاباتی سخنگوی قوه قضائیه به کاندیداهای انتخابات مجلس

نوزدهمین نشست خبری غلامحسین اسماعیلی سخنگوی قوه قضاییه در کاخ دادگستری آغاز شد.

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین در ابتدای این نشست اسماعیلی با گرامیداشت دهه فجر به ارواح امام راحل و شهدا به خصوص شهرداری انقلاب اسلامی و شهید سپهبد سلیمانی درود فرستاد.

سخنگوی قوه قضاییه در ابتدای سخنانش با اشاره به اینکه مردم صاحبان اصلی انقلاب هستند و در تمام برهه‌های حساس وظیفه خود را به نحو احسن انجام داده اند به بیان تلاش‌های قوه قضاییه در یک ماهه اخیر پرداخت و گفت: با وجود گلایه های جمعی از شهروندان از برخی بخش‌ها شاهد دوحماسه و یوم الله ثبت شده در تاریخ بودیم. یکی مراسم آیینی تشییع پیکر پاک‌سردار شهید سلیمانی و همرزمان شهیدش در استان‌ها و شهرهای مختلف بود، یوم الله دیگر اقامه نماز جمعه به امامت‌ ولی امر مسلمین جهان با حضور میلیونی نمازگزاران تهرانی بود.

اسماعیلی در ادامه گفت: ما انتظار دو حماسه دیگر را داریم، اول راه پیمایی سراسری ۲۲ بهمن ماه است که قطعا مردم با یاد و نام سردار شهید حاج قاسم سلیمانی و به نیابت از او و همه شهدا در صحنه حاضر خواهند شد. انتظار بعدی ما هم در دوم اسفندماه و برگزاری انتخابات مجلس شورای اسلامی است که حتما مردم در انتخابات حضور همیشگی خود را به نمایش می گذارند. در هیچ کشوری همانند جمهوری اسلامی مراجعه مکرر به رای مردم‌ را شاهد نیستیم.

توصیه به داوطلبان انتخاباتی

او به داوطلبان انتخابات توصیه کرد قانون و مقررات را در تبلیغات انتخاباتی مورد توجه قرار دهند. 
اسماعیلی گفت: در تبلیغات باید رقابت جوانمردانه را مورد توجه قرار دهند دو ویژگی های مثبت خود را بیان کنند و از تخریب و اتهام زنی به رقبا ‌اجتناب کنند. مردم از اتهام‌زنی‌های بی مورد خاطره خوشی ندارند و قطعا انتخابات نباید به عرصه اتهام زنی تبدیل شود.

۲۳۵۲۳۲

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 1348968

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
2 + 13 =