۲۵ سال حبس برای جعبه سیاه پرونده بابک زنجانی

غلامحسین اسماعیلی، سخنگوی قوه قضائیه در نوزدهمین نشست این قوه که هم اکنون در حال برگزاری است، درباره سرنوشت علیرضا زیباحالت منفرد توضیحاتی داد.

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین، خبرنگاری درباره پرونده علی رضا زیباحالت منفرد پرسید که نام‌ او را به جعبه سیاه پرونده بابک‌زنجانی می شناسند پرسید. اسماعیلی گفت: اوبه جرم مشارکت در اخلال عمده در نظام اقتصادی و مشارکت در کلاهبرداری شبکه ای از شرکت نفتی اچ.کی به ۲۵ سال حبس، استرداد ‌و رد اموال حاصل از کلاهبرداری به میزان ۱.۲ میلیارد یورو و جزای نقدی معادل مال کلاهبرداری محکوم شد.

اسماعیلی گفت: برخی پرونده ها به صورت ویژه رسیدگی میشود، پرونده های ملی و دارای شکات فراوان که بعضا تا ۱۵ هزار نفر میرسند و آنهایی که به دغدغه ذهنی مردم مبدل شده را با رعایت مواعد قانونی و بدون اطاله رسیدگی شود و نتیجه به مردم اعلام شود.

خبرنگاری درباره برکناری قضات و کارکنان فاسد قوه قضاییه سوال کرد. اسماعیلی ضمن تشکر از قضات شریف و کارکنان خدوم و زحمتکش این قوه گفت: ریاست قوه بخشنامه ای صادر کردند تا همکاران قضایی در ماههای پایانی سال کار انقلابی و جهادی کنند و وقت برای پرونده ها بگذارند که این تلاش، عیدی به مردم است.

۲۳۵۲۳۲

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 1348987

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
9 + 2 =