۰ نفر
۲۰ بهمن ۱۳۹۸ - ۱۱:۰۷
سیاهنمایی‌ها علیه انتخابات را خنثی کنیم

کمتر از سه هفته‌ دیگر انتخابات مجلس یازدهم شورای اسلامی برگزار می‌شود و حضور حداکثری و پرشور مردم در پای صندوق های رأی اهمیت بالایی دارد.

در ماه‌های گذشته، تحریم‌های حداکثری آمریکا علیه ایران، شهادت سپهبد سلیمانی و تشییع پیکر میلیونی ایشان و انتقام سخت سپاه پاسداران از آمریکایی‌ها در حمله موشکی به پایگاه نظامی عین‌الاسد در عراق و مشت محکمی که بر دهان‌ آنان زد؛ باعث شد ما شرایط و تحولات متفاوتی را پشت سر بگذاریم.

حالا پس از این اتفاقات به ایستگاهی به نام انتخابات رسیده‌ایم که این بار بیش از پیش برای کشور و امنیت ایران اهمیت دارد و دوباره باید با اتحاد و انسجام پای صندوق آراء بیاییم و از کشور و انقلاب حمایت کنیم.

دشمنان کشور با سیاه‌نمایی‌ و جوسازی در رسانه‌های خود در تلاش هستند تا مردم را از شرکت در انتخابات دلسرد کنند؛ اما رویای آنان سرابی بیشتر نخواهد بود و ما شاهد حضور گسترده‌ مردم پای صندوق‌های رای خواهیم بود. همان مردمی که چند هفته قبل در تشییع پیکر حاج قاسم حضوری میلیونی داشتند اینبار نیز پای صندوق های رأی خواهند آمد تا وفاداری خود به نظام را نشان دهند.

مشارکت حداکثری مردم در انتخابات ضامن امنیت کشور است و مجلسی که با پشتیبانی مردم باشد، قطعا پارلمانی کارآمدتر خواهد بود. لذا باید همه طیف های سیاسی از چپ تا راست و همه مسئولان و ... مردم را دعوت به حضور در انتخابات کنند. این حضور بدون شک مانور قدرت جمهوری اسلامی در صحنه بین المللی خواهد بود.

* نماینده مردم سمیر در مجلس دهم 

۲۷۲۱۵

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 1349420

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
2 + 9 =