لیست پایداری و ائتلاف اصولگرایان ۲۲ چهره مشترک دارد

ایسنا به نقل ازدبیر کل جبهه پایداری نوشت: فهرست شورای ائتلاف می‌تواند حداقل ۲۲ چهره مشترک با فهرست پایداری داشته باشد چرا که دو فهرست حداقل ۲۲ چهره انقلابی و مشترک دارد.

حجت الاسلام مرتضی آقاتهرانی در دیدار جمعی از فعالان فضای مجازی و موسسات رسانه‌ای با تشریح فعالیت‌های جبهه پایداری در طول سال، گفت: یکی از موضوعات مهم شورای مرکزی جبهه در سال جاری موضوع انتخابات بوده است که طی ماه‌های گذشته جلسات متعددی بصورت صمیمانه و توام با مباحثات طلبگی با شورای ائتلاف و بخصوص آقای حداد عادل داشتیم و در این نشست‌های متناوب شاخص‌ها و مبانی و معیارهای کاندیداهای اصلح و مطرح ما برای وحدت انقلابیون را با دوستان و احزاب گوناگون شورای ائتلاف در میان گذاشته ایم.

آقاتهرانی افزود: معیارهایی مطرح شدند که وجدان همه نیروهای کف خیابان و فعالان انقلاب آن‌ها را تصدیق می‌کند و بزرگان شورای ائتلاف هم آن را قبول داشته اند.

دبیرکل جبهه پایداری با بیان اینکه خطوط قرمز پایداری در مورد تعیین فهرست به هیچ وجه منفعت‌های جناحی و حزبی و علقه‌های مرسوم تشکیلاتی نیست، تصریح کرد: در تعیین مصادیق تنها معیارهای اصلی انقلابی و شاخص‌های مهم فکری و عملی مدنظر قرار گرفته است.

آقا تهرانی ادامه داد: پایداری هم دعوت‌کننده به اشتراک حداکثری فهرست هاست بنابراین پیش دستی نکرد و صبر کرد تا دوستان شورای ائتلاف فهرست ۹۰ نفره نامزدهای مطلوب خودشان را اعلام کردند و پس از آن لیست ۶۰ نفره کاندیدای اصلح را جمع بندی و رسانه‌ای کرد.

دبیر کل جبهه پایداری انقلاب اسلامی اضافه کرد: امروز فهرست شورای ائتلاف می‌تواند حداقل ۲۲ چهره مشترک با فهرست پایداری داشته باشد. چرا که دو فهرست حداقل ۲۲ چهره خوب انقلابی و مشترک دارد. یعنی بیش از دو سوم دو فهرست ائتلاف و پایداری مشترکند.

وی ادامه داد: البته ما معتقدیم اگر شاخص‌های اصولی معیار قرارگیرند و ملاک‌های فرعی و رودربایستی‌ها هم کنارگذاشته شوند می‌شود از ۲۲ نامزد مشترک به مشترکات بیشتر هم رسید و این پیروزی گفتمانی بزرگی برای مردم تهران رقم خواهد زد.
۱۷۳۰۲
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 1349578

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
1 + 1 =