بازیگر «خوب‌، بد، جلف»: به بازیگر کمدی بها نمی‌دهند

آنا نوشت: سام درخشانی گفت: من اگر بخواهم در مارکت و فروش قرار گیرم و به قولی جز بازیگران پرفروش باشم و همچنان هم مرا برای فیلم‌ها انتخاب کنند، این ژانر کمدی است که جدی‌تر به نظر می‌رسد. حتی در سینمای فعلی گرایش بازیگران هم بدین سمت بیشتر است.

سام درخشانی، بازیگر سینما و تلویزیون از جمله فیلم« خوب، بد، جلف2: ارتش سری» و از جمله فیلم‌های حاضر درباره حضور جدی خود در سینمای کمدی و نیز انتخاب‌های کمتر در حوزه سینمای اجتماعی عنوان کرد: جبر و شرایط است شاید؛ در عین اینکه من علاقه‌مند به درام‌های اجتماعی و غیره هم هستم. البته نمی‌گویم که ژانر کمدی را دوست ندارم. خصوصا اینکه ثابت کرده‎ام که تا حدودی هم از پس بازی در فیلم‌های کمدی برآمده‌ام و بسیار هم به این نوع سریال و فیلم‌ها علاقه‌مندم.

درخشانی می‌گوید: متاسفانه در سینمای ایران بهایی به بازیگر کمدی داده نمی‌شود و اعتبار آنچنانی که باید به همراه داشته باشد، به همراه ندارد.

این بازیگر اضافه کرد: من اگر بخواهم در مارکت و فروش قرار گیرم و به قولی جز بازیگران پرفروش باشم و همچنان هم مرا برای فیلم‌ها انتخاب کنند، این ژانر کمدی است که جدی‌تر به نظر می‌رسد. این را هم در نظر بگیرید که اتفاقا در ژانر کمدی است که بازیگران بسیاری داریم که در گیشه تاثیر گذارند. حتی در سینمای فعلی گرایش بازیگران هم بدین سمت بیشتر است.

۲۴۱۲۴۱

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 1349744

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
8 + 10 =