خط تولید آزمایشی دنا پلاس توربو شارژ اتوماتیک راه اندازی شد

در آستانه چهل و یکمین سالروز پیروزی شکوهمند انقلاب اسلامی،‌ موفقیت و دستاورد دیگری در کارنامه فعالیت‌های ایران خودرو افزوده شد. دیروز ۱۶ بهمن ماه ۹۸، خط تولید آزمایشی محصول دناپلاس توربوشارژ اتوماتیک با حضور وزیر صنعت،‌ معدن و تجارت و وزیر دفاع و پشتیبانی نیروهای مسلح به بهره برداری رسید.

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین ، خط تولید دناپلاس توربوشارژ اتوماتیک تا پایان امسال به مرحله تولید انبوه خواهد رسید. هدف تولید سال آینده این خودرو ۲۰۰ هزار دستگاه است. 
درحال حاضر برای تولید و عرضه محصول دناپلاس توربوشارژ اتوماتیک،‌ ظرفیت خط موتور ای.اف.۷ به تولید روزانه ۸۰۰ موتورافزایش یافته و درنظر است تا ظرفیت تولید سالن بدنه سازی دناپلاس نیز از روزانه ۱۰۰ به ۳۰۰ دستگاه افزایش یابد.
گفتنی است،‌ محصول دناپلاس توربوشارژ اتوماتیک با حجم موتور ۱۷۰۰ سی.سی دارای حداکثر توان موتور ۱۵۰ اسب بخار در ۵۵۰۰ دور در دقیقه و حداکثر گشتاور ۲۱۵ نیوتن متر در ۲۲۰۰ تا ۴۸۰۰ دور در دقیقه،‌ دارای استانداردهای آْلایندگی یورو ۵ بوده و  رانندگی مطلوبی را برای کاربران فراهم خواهد کرد. این خودرو از مجهزترین و به روز ترین امکانات و تجهیزات ایمنی و رفاهی بهره مند است و راحتی و اطمینان را برای رانندگان به ارمغان می آورد. 
در مجموع، طراحی جذاب، چراغ های دی‌لایت، امکانات رفاهی و آپشن‌های متناسب، کیفیت بالای ساخت و قدرت بالای موتور از جمله جاذبه‌های محصول دناپلاس توربوشارژ توماتیک برای مشتریان به حساب می آید. 
پیش بینی می شود،‌ با برنامه ریزی در تامین و تولید این خودرو مورد پسند مشتریان، تعهدات ایجاد شده در سال آینده در موعد مقرر به اجرا گذاشته شده و خودروها به دست مالکان برسد. 

۲۲۳۲۲۹

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 1349807

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
1 + 1 =