بحرانی که قلعه‌نویی با دستان خودش ساخت

دنیای ورزش تورنتو نوشت: امیر قلعه‌نویی که در نهایت از میان گزینه‌های تیم ملی کنار رفت، در ادامه فصل هدایت سپاهان را برعهده خواهد داشت و باید با تیمش در رقابت‌های مختلف باشگاهی شرکت کند.

بعد از جدایی ویلموتس، مربیان‌ زیادی به‌عنوان گزینه هدایت تیم ملی مطرح شدند و افراد زیادی مانند دایی و قلعه‌نویی بیش از بقیه به نیمکت تیم ملی نزدیک شدند. با این حال  قلعه‌نویی به‌دلیل داشتن قرارداد با سپاهان از نیمکت تیم ملی دور شد و دراگان اسکوچیچ به نیمکت تیم ملی رسید.

اما در این میان یک بحران بزرگ در لیگ برتر ایجاد شده است و آن هم به‌دلیل رفتاری است که قلعه‌نویی از خود بروز داده است. او می‌دانست که باشگاه به این راحتی اجازه جدایی او را صادر نخواهد کرد، اما بدون توجه به این مسئله به توافق اولیه با مدیران فدراسیون رسید و بعد پای باشگاه را به ماجرا باز شد. حال به‌نظر می‌رسد با ماندن قلعه‌نویی در سپاهان هم او از مدیران باشگاه دلخور است و هم هواداران سپاهان آن اعتماد پیشین را به او ندارند و مشخص نیست درصورت ناکامی چه واکنشی نشان خواهند داد.

این بحرانی است که امیر قلعه‌نویی با دستان خود ایجاد کرده است و معلوم نیست که آیا سرنوشت حرفه‌ای او را تحت‌تاثیر قرار خواهد داد یا نه؟

255 41

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 1349872

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
2 + 0 =