۳ نفر
۲۱ بهمن ۱۳۹۸ - ۱۳:۲۲
مسافران گیلان بخوانند

باشگاه خبرنگارات نوشت: مدیرکل راهداری گیلان گفت: همه راه‌های استان به غیر از محور پونل- خلخال باز و تردد در جریان است.

 محمدرضا نازک کار، مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای گیلان گفت: همه محورهای جاده‌ای استان برفی و لغزنده است و حجم برف در برخی جاده‌ها از جمله محور اسالم- خلخال به بیش از نیم متر رسیده است.

او افزود: ارتفاع برف در محور پونل- خلخال از توابع رضوانشهر و بلوردکان - خصیب دشت از توابع املش ۳۰ سانتی متر، گیلوان از توابع ماسال ۲۰ سانتی متر و آبی نام از توابع سیاهکل و لاهیجان نیز ۱۰ سانتی متر رسیده است.

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای گیلان گفت: در حال حاضر تمامی راه‌های استان به غیر از محور پونل- خلخال که به دلیل ایمنی تردد کنندگان از فصل پاییز بسته است، باز و تردد در آن‌ها در جریان است.

نازک کار افزود: رانندگان قبل از تردد در جاده‌های استان برای اطلاع از آخرین وضعیت راه‌ها با سامانه ۱۴۱ تماس بگیرند.

سرهنگ حسین محمد پور، رئیس پلیس راه گیلان، با بیان اینکه در برخی مسیرهای کوهستانی همچون گردنه حیران حجم برف به ۴۰ تا ۴۵ سانتی متر رسیده است از مردم خواست در این شرایط جوی از سفرهای غیر ضروری و تردد در راه‌های استان خودداری کنند.

او افزود: در صورت ضرورت سفر، رانندگان تجهیزات ایمنی همچون زنجیرچرخ و امکانات زمستانی از قبیل پوشاک گرم، جیره خشک، سوخت کافی به همراه داشته باشند، با آنکه قبل از حرکت از سالم بودن خودروی خود مطمئن شوند.

رئیس پلیس راه گیلان، با اشاره به اینکه در حال حاضر تردد در راه‌های استان عادی و روان است، تصریح کرد: به دلیل شرایط بارشی جاده‌ها لغزنده و دید افقی در راه‌های استان کم است، از این رو رانندگان با سرعت مطمئنه حرکت و تمامی قوانین راهنمایی و رانندگی را رعایت کنند تا ترددی ایمن را در محورهای استان داشته باشند.

۴۷۴۷

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 1351075

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
1 + 17 =