بازیگر «هالک» در نسخه هالیوودی «انگل» بازی می‌کند

مهر نوشت: مارکو رافلو در مینی‌سریالی که قرار است با الهام از فیلم تاریخ‌ساز «انگل» که برنده ۴ جایزه اسکار شد ساخته شود، در نقش اصلی ظاهر می‌شود.

مارک رافلو بازیگر هالیوودی برای ایفای نقش اصلی در سریالی که با الهام از فیلم «انگل» ساخته می‌شود، انتخاب شده است.

فیلم «انگل» که در مراسم اسکار ۲۰۲۰ نخستین فیلم غیرانگلیسی زبانی شد که جایزه بهترین فیلم اسکار را نیز از آن خود کرده، اکنون در نسخه تلویزیونی‌اش از حضور مارک رافلو بهره می‌گیرد.

پیشتر گفته شد که بونگ جون هو کارگردان «انگل» برای تولید این سریال با آدام مک‌کی برنده اسکار همکاری می‌کند تا یک مجموعه تلویزیونی در ۵ یا ۶ اپیزود ساخته شود.

اکنون خبرها حاکی از این است که رافلو در نقش اصلی ظاهر خواهد شد ولی جزییاتی از شخصیتی که وی ایفا می‌کند، ارایه نشده است.

بونگ جون هو که اسکار بهترین کارگردانی را هم دریافت کرد به تازگی از برخی از ایده‌هایی که ممکن است در اقتباس تلویزیونی از این فیلم به کار بگیرد، صحبت کرده است.

داستان فیلم درباره اعضای یک خانواده فقیر است که تلاش دارند به خانه یک خانواده ثروتمند نفوذ کنند و در این مسیر مسایلی باورنکردنی بروز می‌کند.

در فیلم «انگل» سونگ کانگ هو که در نقش پدر خانواده فقیر بازی کرد، مهم‌ترین شخصیت قصه بود و احتمال می‌رود رافلو برای این نقش انتخاب شده باشد.

هنوز انتخاب رافلو قطعی نشده اما به نظر می‌رسد او در فهرست منتخب بازیگران جای اصلی را داشته باشد.

رافلو که بازیگر نقش هالک بوده، نامزدی اسکار را در کارنامه دارد و جدیدترین کار وی مینی‌سریال «می‌دانم بیشترش حقیقت دارد» بهار آینده از شبکه HBO پخش می‌شود.

۲۴۱۲۴۱

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 1351844

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
6 + 0 =