۵۰۱‌شعبه اخذ رای در ارومیه برای انتخابات مجلس در نظر گرفته شده است

فرماندار ارومیه از در نظر گرفته شدن ۵۰۱‌شعبه اخذ رای برای انتخابات مجلس در این شهرستان خبرداد.

به گزارش خبرآنلاین آذربایجان‌غربی، علیرضا ملامحمدزاده در جمع خبرنگاران گفت: بر اساس اعلام شورای نگهبان تعداد تایید صلاحیت شدگان یازدهمین دوره انتخابات مجلس این شهرستان به ۷۰ نفر رسیده است.
 ملامحمدی‌زاده افزود: یک نفر از کاندیداهای ارومیه از این شهرستان به ماکو و یک نفر به استان آذربایجان شرقی و یک نفر از تهران به ارومیه تغییر حوزه داده است.
فرماندار ارومیه مباحث قومیتی را خط قرمز اعلام و گفت:  نظارت‌ها بر نوع تبلیغات نامزدها انجام می‌گیرد و مباحث قومیتی و ورود به آن خط قرمز ما خواهد بود و از رسانه ها انتظار داریم وارد مباحث قومیتی نشوند.
رئیس ستاد انتخابات شهرستان ارومیه اظهارکرد : ۵۰۱ شعبه در سطح شهرستان برای اخذ رای در نظر گرفته شده که نسبت به دوره گذشته ۹۸ صندوق اخذ رأی افزایش نشان می‌دهد که ۱۱۱ شعبه در بخش مرکزی،  ۴۱ شعبه در بخش سیلوانا، ۴۰ شعبه در بخش نازلو، ۳۳ صندوق در بخش صومای برادوست، ۲۶ صندوق در بخش انزل و ۲۴۴ صندوق در خود شهر ارومیه می باشد.
وی ادامه داد: ۳۱ تخلف تاکنون به هیات نظارت گزارش شده که اکثر این تخلفات مربوط به تبلیغات زودهنگام می‌باشد.
ملامحمدی زاده گفت : هرگونه فعالیت انتخاباتی کاندیداها و ستادشان به بهانه افتتاح ستاد، قبل از ساعت ۱۲ امشب (۰۰:۰۰) بامداد ۲۴ بهمن تخلف انتخاباتی تلقی می‌شود و تخلفات به مسئولان قضایی گزارش میشود.

46

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 1351956

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
2 + 0 =