۱۱طرح آموزشی در دست اجرا

ایرنانوشت: معاون توسعه مدیریت و پشتیبانی آموزش و پرورش شیروان گفت: ۱۱ طرح آموزشی در این شهرستان خراسان شمالی هم اکنون در دست اجرا است که برای تکمیل آنها نیازمند ۱۴۷ میلیارد اعتبار است.

حجت پیرایش بیان کرد: این طرح ها شامل استخر دانش آموزی، دارالقرآن امام علی(ع)، اردوگاه دانش آموزی امام حسن مجتبی(ع) زوارم، سالن ساختار قامتی و هفت آموزشگاه شهری و روستایی است.

وی گفت: عملیات ساخت اردوگاه دانش آموزی امام حسن مجتبی(ع) روستای زوارم از توابع بخش مرکزی شیروان در سال ۸۲ بوده و مابقی طرح ها سال های ۸۶ تا ۹۷ است.

پیرایش پیشرفت فیزیکی طرح های مزبور را از پنج تا ۹۵ درصد دانست و گفت: زیربنای طرح های مزبور به غیر از اردوگاه دانش آموزی امام حسن مجتبی(ع) روستای زوارم که ۱۰ هکتار است، زیربنای مابقی طرح ها هفت هزار و ۲۰۰ متر مربع است.

 معاون توسعه مدیریت و پشتیبانی آموزش و پرورش شیروان گفت: تاکنون برای طرح های مزبور ۸۵ میلیارد ریال اعتبار هزینه شده است.

سرانه فضای آموزشی در شهرستان شیروان، نه تنها از میانگین کشوری بلکه از متوسط استانی آن نیز پایین‌تر است که به ازای هر دانش آموز، ۴.۸۳ متر مربع است.

در سال تحصیلی جاری، بیش از ۳۱ هزار دانش آموز در ۴۲۲ آموزشگاه شهری و روستایی شهرستان شیروان زیر نظر ۲ هزار و ۶۱۷ فرهنگی تحصیل می کنند.

46

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 1352155

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
8 + 1 =