نمایشگاه گل در قزوین برگزار می‌شود

نمایشگاه گل و گیاه، گیاهان دارویی، نهاده، تجهیزات باغبانی، سوغات و صنایع دستی در قزوین برگزار می شود.

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین ازقزوین؛ علی اصغر حاجی محمدی مدیرعامل شرکت نمایشگاه‌های بین المللی استان قزوین اعلام کرد: نمایشگاه یاد شده از تاریخ ۲۸بهمن تا ۲اسفند ماه به مدت پنج روز در محل دائمی نمایشگاه های بین المللی استان قزوین برگزار می گردد.
 وی افزود: یکصد و چهار  تولید کننده و فعال در حوزه های مرتبط با عنوان نمایشگاه از استان های البرز،گیلان، گلستان،همدان، قزوین، اراک، تهران،خوزستان،کرمانشاه،اصفهان،یزد،زنجان،کرمانشاه، کرمان، اردبیل، بوشهر،قم، خراسان، آذربایجان شرقی و غربی  محصولات و تولیدات خود را در معرض دید بازدیدکنندگان قرار خواهند داد.
مدیرعامل شرکت نمایشگاه های بین المللی اهداف برپایی این نمایشگاه را ایجاد فرصتی مناسب برای دوستداران گل به منظور آشنایی با انواع گیاهان و گل مناسب آپارتمان، برقراری ارتباط بین تولیدکنندگان و مصرف کنندگان  و مردم با سوغات و هدایای استان‌های دیگر عنوان کرد که  نقش مهمی در تبادل فرهنگ بین استان‌ها دارد.
نمایشگاه گل و گیاه،گیاهان دارویی،نهاده، تجهیزات باغبانی ،سوغات و صنایع دستی از ساعت ۱۵ تا ۲۱در محل دائمی نمایشگاههای  بین المللی استان قزوین واقع در انتهای بلوار سردار شهید سپهبد حاج قاسم سلیمانی، جنب صدا و سیما برپاست.

۴۶

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 1352816

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
3 + 11 =