۰ نفر
۲۷ بهمن ۱۳۹۸ - ۱۱:۱۹
بداخلاقی انتخاباتی بخاطر یک صندلی

زمان تبلیغات نامزدهای انتخابات مجلس یازدهم شروع شده است و متاسفانه در همین چند روز گذشته شاهد برخی بی اخلاقی ها و تخریب جناح رقیب از سوی برخی کاندیداها بودیم.

افرادی که این بداخلاقی ها را انجام می دهند و این توجیه را دارند که یک رجل خدمتگذار انقلاب هستند و به دنبال افشاگری هستند، بدانند که اشتباه می کنند. اگر فردی، خود را به عنوان رجل سیاسی خدمت گذار به انقلاب و کشور معرفی می کند طبیعتا نباید از الفاظ ناپسند، بد و بیراه استفاده کند.

فردی که واقعا برای کشور و منافع ملت به میدان آمده باشد و در انتخابات شرکت کرده است، می‌گوید، شد شد؛ نشد نشد. در انتخابات یا پیروز می‌شوم یا بازنده و احتیاجی به تخریب رقیبان خود ندارم. 

آنها که کاندیدای انتخابات شده اند باید به خاطر خداوند و انقلاب آمده باشند و نفع شخصی در کار نباشد. این موضوع می‌تواند در میزان مشارکت مردم در انتخابات اثر گذار باشد، در غیر اینصورت با نمایندگانی روبرو خواهیم شد که تنها آسیب و زیان برای نظام و ملت هستند.

به داوطلبان انتخابات مجلس این توصیه را دارم که اگر برای رضای خدا کاندیدا نشده‌اند، انصراف دهند، هرعملی که بدون جلب رضایت خداوند انجام شود، خاصیت و اثر مفیدی ندارد و تمام سعی و تلاش‌های صورت گرفته بی حاصل است.

آنچه اهمیت دارد حضور پرشور مردم پای صندوق رأی و انتخاب نمایندگانی است که در تراز نظام و جمهوری اسلامی باشند که امیدواریم این مهم در انتخابات پیش رو محقق شود.

* عضو جامعه مدرسین حوزه علمیه قم

۲۷۲۱۵

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 1352954

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
3 + 9 =