۲۷۰۰۰ نفر برای برگزاری انتخابات مجلس در گلستان همکاری می کنند

استاندار گلستان گفت: مجموعاً ۲۷ هزار نفر اعم از عوامل اجرایی، نظارتی و امنیتی در برگزاری انتخابات در گلستان همکاری خواهند کرد.

به گزارش خبرآنلاین از گلستان ، هادی حق شناس در جلسه مشترک ستاد انتخابات استان با فرمانداران، هیات های نظارت و بازرسی و با حضور رییس هیات نظارت بر انتخابات استان اظهارکرد: حضور کم نظیر مردم در راهپیمایی شکوهمند یوم الله ۲۲ بهمن نشان داد که این مردم پای ارزش ها و آرمان های انقلاب ایستاده اند و در انتخابات دوم اسفند هم همچون گذشته خواهد بود.

وی با بیان اینکه اعتماد مردم به مجریان و ناظران انتخابات سرمایه بزرگ اجتماعی محسوب می شود، ادامه داد: مشارکت گسترده مردم در انتخابات هدف اصلی تمامی دست اندرکاران است و باید با نیت خالصانه برای خدا این اصل را بر همه چیز مقدم بدانیم.

حق شناس افزود: هیچ مشکلی در راستای امنیت و سلامت انتخابات وجود ندارد و اگر کسی بخواهد خدشه ای به امنیت انتخابات وارد آورد، مقابله خواهد شد.

استاندار گلستان یادآور شد: انتخابات پیش رو یقیناً رقابتی خواهد بود چراکه در دوره گذشته به ازای هر کرسی مجلس در گلستان ۱۴ کاندیدا به رقابت می پرداختند اما در این دوره ۳۴ کاندیدا با هم رقابت خواهند کرد و کاندیداهای همه سلایق و قومیت ها در انتخابات حضور خواهند داشت.

حق شناس خاطرنشان کرد: هدف ما خدمت به مردم است و باید علی رغم تمام مشکلات با تکیه بر نقاط مثبت، ایرادات و نقاط ضعف را در جلسات درونی مرتفع کنیم.

وی ادامه داد: مجموعاً ۲۷ هزار نفر اعم از عوامل اجرایی، نظارتی و امنیتی در برگزاری انتخابات همکاری خواهند کرد و هزار و ۳۸۹ صندوق جهت اخذ آرا مردم در نظر گرفته شده است.

46

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 1353137

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
5 + 0 =