پیوند کتاب و رسانه، پیوند دیرینه ای است

استاندار یزد با اشاره به برگزاری آیین اختتامیه جشنواره فصلی رسانه های استان در نمایشگاه کتاب گفت: قطعا پیوند کتاب با رسانه پیوندی دیرینه است و این دو عنصر نقش موثری در تکمیل رسالت همدیگر ایفا می‌کنند.

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین در یزد؛ محمد علی طالبی در آیین اختتامیه جشنواره فصلی رسانه های استان با بیان اینکه رسانه ها اولویت های استان را مدنظر خود قرار دهند، ابراز امیداوری کرد تا برگزاری این گونه جشنواره ها به افزایش اعتماد عمومی به رسانه های جمعی در استان منجر شود.
وی با بیان اینکه رویداد های اینچنینی نقش بسیاری مطلوبی در رشد کمی و کیفی تولیدات رسانه ای خواهند داشت، اظهار کرد:  تحقق مشارکت حداکثری اقشار مختلف در یازدهمین دوره انتخابات مجلس اولویت اجرایی استان و کشور است.
وی با بیان این‌که برگزاری این چنین رویدادهایی نقش مهمی در ارتقا و رشد هرچه بهتر تولیدات رسانه‌ای ایفا می‌کند، اظهار کرد:‌ علاقه‌مندی و استقبال مردم یزد از رسانه‌ها یکی از بزرگترین سرمایه استان یزد است.
طالبی افزود: استان یزد در برنامه ریزی های بلند مدت خود در حال حرکت به سمت برند های بزرگ و جهانی حوزه کتاب است که در این راه نقش و اهمیت رسانه های بیش از پیش محسوس است.
وی در بخش دیگری از سخنان خود با اشاره به برگزاری انتخابات در دوم اسفند ماه گفت: رسانه ها باید بدانند که ضرورت امروز کشور جذب مشارکت حداکثری اقشار مختلف در انتخابات است.
استاندار یزد با بیان این‌که ممکن است گلایه‌هایی در رابطه رد و تأیید صلاحیت داوطلبین وجود داشته باشد، عنوان کرد: فضای انتخابات باید مبتنی بر اعتماد عمومی باشد و ایجاد این مهم وظیفه تمام دست‌اندرکاران نظام است.
طالبی تأکید کرد: امروز حضور و مشارکت گسترده مردم یکی از الزاماتی است که می‌تواند کشور را در برابرتوطئه دشمنان بیمه کند و جریان خدمت رسانی به مردم را بیشتر از گذشته پیش ببرد.

۴۶

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 1353320

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
3 + 9 =