استان سمنان ۷ هزار دانش آموز رأی اولی دارد

عرب خراسانی بابیان اینکه دانش آموزان همواره به‌خوبی نقش خود را در انتخابات ایفا خواهند کرد گفت: هفت هزار دانش‌آموز استان رأی اولی هستند.

 به گزارش خبرآنلاین از سمنان ؛ علی‌اکبر عرب خراسانی معاون پرورشی اداره کل آموزش‌وپرورش استان سمنان در همایش حماسه رأی اولی‌های استان سمنان با بیان اینکه حدود هفت هزار نفر در پایه دوازدهم مدارس استان مشغول به تحصیل و رأی اولی هستند، گفت: از این تعداد سه هزار و ۷۵۲ نفر دختر و سه هزار و ۷۹۱ نفر پسر را شامل می‌شود.

او بابیان اینکه ۱۱ همایش متمرکز شهرستانی باهدف موج‌آفرینی و شوق‌آفرینی در خصوص انتخابات در استان برگزارشده است، افزود: هدف از برگزاری این قبیل مراسم آگاه‌سازی نقش دانش آموزان در تعیین سرنوشت فردای کشور است.

معاون پرورشی اداره کل آموزش‌وپرورش استان سمنان ضمن بیان اینکه بالغ‌بر ۲۲۰ همایش مدرسه محور نیز در سراسر استان با حضور دانش آموزان از پایه اول تا چهارم انجام شد، ابراز داشت: تلاش شد تا اطلاع‌رسانی برای رشد بلوغ سیاسی دانش آموزان صورت گیرد.

عرب خراسانی در ادامه تصریح کرد: آموزش‌وپرورش بر مبنای سیاست و برنامه‌ریزی‌ها و ذات کاری خود، بلوغ سیاسی و رشد دانش آموزان در این حوزه خود قرار داده است و بر این اساس اقدامات خود را به‌پیش می‌برد.

۴۶

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 1353664

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
3 + 6 =