۶۸۱ مددجو طی ۱۰ ماهه سال جاری خانواده صاحب مسکن شدند

قائم مقام کمیته امداد آذربایجان شرقی گفت: در ۱۰ ماهه نخست سال جاری ۶۸۱ واحد مسکونی در شهرها و روستاها برای مددجویان تامین شده است.

 به گزارش خبرآنلاین از آذربایجان شرقی  به نقل از روابط عمومی کمیته امداد آذربایجان شرقی، غلامعلی ملامهدی با بیان اینکه تامین مسکن مددجویان از اولویت‌های اساسی کمیته امداد است، اظهار کرد: در ۱۰ ماهه امسال ۱۸۱ واحد مسکن شهری برای مددجویان آذربایجان شرقی خرید یا احداث شده است.

قائم مقام کمیته امداد آذربایجان شرقی همچنین به احداث مساکن مددجویی در روستاها اشاره کرده و گفت: از ابتدای سال‌ جاری تا پایان دی ماه  ۵۰۰ واحد مسکن روستایی برای مددجویان تحت حمایت کمیته امداد استان احداث شده است.

وی خاطر نشان کرد: بطور متوسط روزانه حدود سه واحد مسکن در ۹ ماهه سال‌ جاری در مناطق شهری و روستایی استان برای مددجویان تحت حمایت کمیته امداد تامین شده است.

ملامهدی ادامه داد: یک هزار و ۸۰۶ واحد مسکن مددجویی در مناطق شهری و روستایی استان نیز تعمیر شده که بطور متوسط روزانه ۶ واحد را شامل می‌شود.

وی به تفاهم نامه مشترک کمیته امداد با بسیج سازندگی سپاه استان اشاره کرده و گفت: با همکاری مشترک این دو نهاد و کمک‌های خیران در نظر داریم تا پایان امسال یک هزار واحد مسکن مددجویی در مناطق شهری و روستایی استان خرید یا احداث کنیم.

46

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 1353836

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
2 + 8 =