صندوق‌های رای در همه مناطق آذربایجان‌شرقی مستقر شدند

ایرنا نوشت: استاندار آذربایجان‌شرقی با تاکید بر اینکه تمامی تمهیدات لازم برای برگزاری انتخابات در استان پیش‌بینی شده است، گفت: صندوق‌های رای در تمامی شعب مستقر شده است.

 محمدرضا پورمحمدی روز پنجشنبه افزود: همه عوامل اجرایی آماده برگزاری انتخابات در استان به بهترین وجه هستند و تمهیدات لازم برای برگزاری انتخاباتی سالم و بی طرفانه اندیشیده شده است.

وی ادامه داد: بیش از ۶۱ هزار نفر نیز آموزش های لازم را کسب کرده و به عنوان عوامل دخیل در انتخابات به ایفای وظایف خود در این زمینه خواهند پرداخت.

پورمحمدی تاکید کرد: همه امکانات سخت افزاری و نرم افزاری برای برگزاری انتخابات مجلس یازدهم آماده است و حتی برای بررسی آمادگی کامل سیستم ها نیز مانوری برگزار شده است. 

وی گفت: عمده تفاوت این دوره از انتخابات در این است که از ۲۵ مرحله رای دادن ۲۴ مرحله به صورت مکانیزه خواهد بود و فقط جمع کردن آرا به صورت دستی انجام خواهد شد.

استاندار آذربایجان شرقی با اشاره به شرایط آب و هوایی در استان اظهار کرد: پیش بینی های لازم برای مواجهه با وضعیت بد آب و هوایی انجام گرفته است و عوامل راهداری و پلیس راه در آماده باش کامل هستند.

وی با بیان اینکه مشارکت مردم در انتخابات تضمین کننده امنیت پایدار ایران اسلامی است، افزود: حضور پرشور در انتخابات، فرصتی برای ما و تهدیدی برای دشمنان ماست، از تمامی هم استانی های عزیز دعوت می کنم که روز جمعه  در پای صندوق های رای، حضور پررنگی داشته باشند.

پورمحمدی با اشاره به شرایط کنونی کشور و توجه عرصه های بین المللی به میزان مشارکت مردم، گفت: اگر میزان مشارکت قوی و بالا باشد موجب افزایش امنیت پایدار و آینده بهتر برای کشور است.

آذربایجان شرقی با بیش از چهار میلیون نفر جمعیت و ۱۳ حوزه انتخابیه ۱۹ کرسی در مجلس شورای اسلامی دارد و ۳۶۴ نامزد برای کسب آنها رقابت می کنند.

۴۶

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 1354999

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
5 + 5 =