سید حسن خمینی در انتخابات شرکت کرد/ دو نماینده رد صلاحیت شده هم آمدند/نعمتی:شورای نگهبان بار من را سبک کرد/حضرتی: گلایه‌مندیم اما...

سید حسن خمینی، بهروز نعمتی و الیاس حضرتی در انتخابات شرکت کردند.

به گزارش خبرآنلاین، حجت‌الاسلام و المسلمین سید حسن خمینی، دقایقی پیش با حضور در حسینیه جماران رای خود را برای انتخابات مجلس یازدهم و میان‌دوره‌ای خبرگان به صندوق انداخت.

شورای نگهبان بار من را سبک کرد

 بهروز نعمتی، عضو هیات رییسه مجلس، با حضور در حسینیه ارشاد در انتخابات شرکت کرد و رأی خود را به صندوق انداخت.

وی در پاسخ به سوالی مبنی بر اینکه آیا شما بابت رد صلاحیت گله‌مند هستید؟، گفت: بنده از کسی گله ندارم و کسانی که این کار را کردند بار خودشان را سنگین و خیلی خوشحالم که بار ما را سبک کردند.

بنابر گزارش مهر، نعمتی در واکنش به سوالی مبنی بر اینکه آیا این رد صلاحیت‌ها تاثیری روی حضور مردم در انتخابات می‌گذارد، گفت: امیدواریم این مسئله روی حضور مردم تاثیر نگذارد و بنده به همین علت در انتخابات شرکت کردم که تاثیر نگذارد.

نماینده مردم تهران در مجلس شورای اسلامی تصریح کرد: امیدواریم که حضور مردم در انتخابات پرشور باشد و ملت حضور پررنگی داشته باشند و به نظرم با قهر کردن با صندوق رای اتفاقی نمی‌افتد و شاید صرفاً به خواسته‌های دیگران کمک کند و باعث شود که در انتخابات پیروز شوند.

وی در پاسخ سوالی درباره سمت و سوی مجلس آینده گفت: معتقدم که مجلس بعدی سه قطبی خواهد بود در حالی که عده‌ای تبلیغات زیادی کردند مبنی بر اینکه مجلس یازدهم یک قطبی می‌شود اما بنده معتقدم که مجلس آینده هم متشکل از اصولگرایان، اصلاح‌طلبان و مستقلین خواهد بود.

اگرچه گله‌مند هستیم ولی در انتخابات شرکت کردیم

 الیاس حضرتی با حضور در حسینیه ارشاد پس از انداختن رای خود به صندوق در جمع خبرنگاران درباره میزان مشارکت مردم گفت: اکنون ساعات اولیه رای گیری است و ساعات بعد شاهد حضور بیشتر مردم خواهیم بود چراکه امروز صبح جمعه است و مردم ترجیح می دهند ساعات اولیه صبح جمعه را به استراحت بپردازند، هر چه به غروب نزدیک تر می شویم حضور پرشورتر خواهد شد.

بر اساس گزارش ایسنا، رییس کمیسیون اقتصادی مجلس عنوان کرد: مردم در این انتخابات هم مانند سایر انتخابات ها حضور پیدا می کنند چرا که یک عهد و پیمانی با حضرت امام دارند و انتخابات را یکی از مهم ترین دستاوردهای انقلاب اسلامی می دانند، آن چه که امتیاز انقلاب نسبت به قبل است همین حضور مردم پای صندوق رای و انتخاب مستقیم آن هاست.

وی در پایان اضافه کرد: علی رغم اینکه من و حزب ما(اعتماد ملی) و مجموعه اصلاح طلب ها و حتی اصول گراها از روند بررسی صلاحیت ها گله‌مند و شاکی هستیم ولی به دلیل شرایط ویژه کشور و تلاش دشمنان که برای جلوگیری از برگزاری انتخابات با شکوه داشته اند آمده‌ایم تا در انتخابات شرکت کنیم.

بهروز نعمتی و الیاس حضرتی از نمایندگان رد صلاحیت شده هستند. 

27215

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 1355157