کره جنوبی کاردار سفارت رژیم صهیونیستی را احضار کرد

فارس نوشت: در پی اقدام وزارت بهداشت رژیم صیونیستی برای جلوگیری از ورود ورود اتباع کره جنوبی به فلسطین اشغالی در پی شیوع ویروس «کرونا»، وزارت خارجه سئول، کاردار سفارت رژیم صهیونیستی در کره جنوبی را احضار کرد.

بنا بر گزارش آی 24، وزارت بهداشت رژیم صهیونیستی روز گذشته (شنبه) تأیید کرد که تصمیم دارد از ورود گروهی از گردشگران کره جنوبی به فلسطین اشغالی به واسطه شیوع ویروس کشنده «کرونا» جلوگیری کند.

اوایل روز گذشته، وزارت بهداشت رژیم صهیونیستی تأیید کرد که آزمایش ابتلا به ویروس کرونا برای ۹ تن از گردشگران کره‌ای که در بازه زمانی ۸ تا ۱۵ فوریه (۱۹ تا ۲۶ بهمن ماه) به فلسطین اشغالی سفر کرده بودند، بعد از بازگشت به کشورشان مثبت بوده است.

یکی از گزارشگران بی‌بی‌سی در سئول گزارش کرده بود که تنها هفت نفر از این ۹ گردشگر کره‌ای به ویروس کرونا مبتلا شده‌اند و این افراد در سفری مشارکت کرده بودند که کلیسای کاتولیک آن را سازماندهی کرده بود و ۷۷ نفر دیگر نیز در آن شرکت داشتند.

وزارت بهداشت رژیم صهیونیستی از تمامی افرادی که در ارتباط نزدیک با اعضای آن گروه بودند، خواسته تا به مدت ۱۴ روز خود را در خانه قرنطینه کنند و در صورت مشاهده تپ بالاتر از ۳۸ درجه، سرفه و دیگر علائم مشکوک با یک پزشک مشورت کنند.

پیش از این هم مقام‌های رژیم صهیونیستی از مشکوک بودن شماری از اسرائیلی‌ها به ابتلا به کرونا خبر داده و اعلام کرده بودند که آزمایش دستکم یک نفر هم مثبت اعلام شده است. تل‌آویو برای جلوگیری از شیوع این ویروس، روش قرنطینه خودخواسته را در پیش گرفته و از صهیونیست‌ها خواسته در صورت ابتلا به علایم کرونا، خود را به مدت دو هفته در خانه حبس کنند.

310311

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 1356093

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
9 + 6 =