جمع آوری ۱۲میلیارد تومان کمک مردمی در مراکز نیکوکاری قزوین

معاون توسعه مشارکت های مردمی کمیته امداد استان قزوین گفت: طی ۱۱ماهه سال جاری بیش از ۱۲میلیارد تومان کمک مردمی در مراکز نیکوکاری استان قزوین جمع آوری شده است.

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین از قزوین؛ فرزاد فرهادی معاون توسعه مشارکت های مردمی کمیته امداد استان قزوین در نشست آموزشی کاربران مراکز نیکوکاری اظهارکرد: طی ۱۱ماهه سال جاری بیش از ۱۲میلیارد تومان کمک مردمی در مراکز نیکوکاری استان قزوین جمع آوری شده است.
وی گفت: امروز مراکز نیکوکاری در استان قزوین در حال رشد هستند به طوری که تعداد این مراکز در ۹ ماهه سال جاری به ۳۶مرکز رسید که نسبت به ۲۴مرکز مدت مشابه سال گذشته از رشد ۵۰درصدی برخوردار است.
فرهادی بیان کرد: ایجاد مراکز نیکوکاری با هدف جلوگیری از توسعه اداری کمیته امداد و بسط فرهنگ مردمی انفاق و نیکوکاری است.
وی ادامه داد: مراکز نیکوکاری تأسیس شده است تا جنبه اصلی کمیته امداد امام (ره) گسترش یابد یعنی این نهاد در بخش مردمی خود رشد یابد و به ابزارها و افکار و توانایی های مردمی مجهز شود.
معاون توسعه مشارکت های مردمی کمیته امداد استان قزوین اضافه کرد: مرکز نیکوکاری شعبه یا نمایندگی کمیته امداد نیست بلکه یک مرکز مردمی برای استفاده هرچه بیشتر از توان و ظرفیت مردمی است، مرکز نیکوکایر آمده است تا با دست مردم فقر را ریشه کن کند.
وی تصریح کرد: مرکز نیکوکاری آمده است تا فارغ از قوانین جاری و بروکراسی اداری و بر پایه نظم و اصل امانت داری شرعی، کمک های مردمی را جمع آوری کرده و به دست نیازمندان برساند.
فرهادی افزود: تجربه حل مشکلات مختلف و رسیدن به دستاوردهای گوناگون در کشور نشان می دهد که هر کجا دست جمعی و اتحاد مردمی بوده است، شاهد دستاوردهای بسیار گران سنگ بوده ایم والا تنها با پول دولتی در هیچ کجای دنیا نمی توان مشکلات اجتماعی را به صورت کامل حل کرد.  فرهادی یادآورشد: اگر امروز مردم وجوه مختلف خود را در اختیار کمیته امداد امام (ره) می گذارند، به دلیل اعتماد به اقدامات این نهاد است بنابراین باید این سرمایه بزرگ را که به واسطه کار برای رضای الهی حاصل می شود را قدر بدانیم وبا عمل صالح و با خلوص الهی برای خدمت به محرومان بیش از پیش تلاش کنیم.

46

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 1356129

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
4 + 14 =