عجیب ترین عارضه کرونا خودش را نشان داد: از بین رفتن مهر مادری! +تصاویر

چین با ویروس کرونا دست‌ و پنجه نرم می‌کند و این ویروس پرجمعیت‌ترین کشور جهان و دومین قدرت اقتصادی دنیا را به چالش کشیده است.

ویروس کرونا که تا به الان بیش از 24000 نفر را مبتلا کرده است و قریب به 500 نفر را به کام مرگ کشانده است، علائمی مثل؛ تب، سرفه و مشکلات تنفسی را به همراه دارد. همراه ما در لست سکند باشید تا ببینیم یکی از عجیب ترین دردسرهای کرونا برای چینی ها چطور اتفاق افتاده است!

پس از همه‌گیر شدن این ویروس، مناطقی مثل شهر ووهان که منشأ اصلی ورود ویروس محسوب می‌شدند، با میلیون‌ها شهروند قرنطینه شدند و مسائل بهداشتی و پیشگیری در سایر نقاط چین و بخصوص مبادی ورودی و خروجی در سخت‌گیرانه‌ترین حالت ممکن قرار گرفته است، فرودگاه‌ ازجمله جاهایی است که سخت‌گیری بسیاری برای بررسی علائم افراد با احتمال ابتلا به کرونا وجود دارد.

درنتیجه این غربالگری؛ یک زن و شوهر چینی پس‌ از اینکه در فرودگاه به یکی از فرزندانشان به دلیل احتمال ابتلا به ویروس کرونا (به دلیل علائمی مثل تب 38.5 درجه) اجازه خروج داده نشد، هر دو فرزند خود را در فرودگاه رها کردند. این زن و شوهر پس از ترک فرزندان خود در فرودگاه شهر نانجینگ سوار بر هواپیما شدند و تعجب کارکنان شرکت هواپیمایی و سایر مسافران حاضر در فرودگاه را برانگیختند.

این خانواده قصد داشتند از نانجینگ به چانگشا بروند و پس از 2 ساعت درگیری بین خانواده کودکان و مأموران غربالگری و به نتیجه نرسیدن پدر و مادر کودکان، آن‌ها تصمیم به ترک فرزندان خود گرفتند. پس از این اقدام مسئولین فرودگاه اجازه می‌دهند که کودکان با این شرط که در قسمت جلو کابین بنشینند، همراه والدینشان سوار پرواز شوند و ماجرا خاتمه می‌یابد و پرواز پس از 3 ساعت تأخیر انجام می‌شود.

عجیب است که مهر مادری نتوانسته جلودار این جدایی شود!

منبع: لست سکند

2121

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 1356176

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
1 + 1 =